Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 21, 2007

Ανθίζει για σας!

Ευχαριστώ πολύ τον "φίλο" για την συνεργασία!

10 σχόλια:

  1. Όσο το βλέπω, τόσο πείθομαι πως αυτό το ποστ... θα μπορούσε να είναι κι ο πιο όμορφος επίλογος του κυκλάμινου!
    Ευχαριστώ, "φίλε!"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αααα...εσύ έμαθες πολλά και όμορφα.
    Και τώρα που μας κακόμαθες...πετάς κι' έναν επίλογο;........

    Γλαρένιες αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πειράζει που θέλουμε να μας "ανθίζεις" καθημερινά;
    καλησπέρα σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν σου ταιριάζει ο επίλογος Ανάσα μας!
    Κοίτα μόνο να μας μάθεις και εμάς να φτιάχνουμε τέτοιες ομορφιές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Xαιρετώ. Συγχαρητήρια για το blog. Νέος επισκέπτης, τυχαία σας βρήκα. Αναγνώστης βιβλίων πολλών, ακόμα όχι δικών σας. Θα γίνω όμως, αρχίζοντας από το "Γράμμα στη μάννα". Αν δεν έχετε επισκεφτεί το "anagnostria.blogspot.com" σας το συνιστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τελευταίως, είχα γράψει αυτό και είχα κλείσει τα σχόλια και το μπλογκ, κλαίγοντας:
    Φίλοι μου αγαπημένοι, ευχαριστώ για την συντροφιά σας!

    Μου ήταν πολύτιμη! Πιστέψ' τε με!

    Σας αγαπώ και σας σκέφτομαι όλους!

    Αυτό το λουλουδάκι...

    περνάει μια δύσκολη ανηφόρα...

    και θα απέχει...

    για λίγο, για όσο, ...

    Θα δείξει...

    Να είστε όλοι σας καλά!

    Σήμερα το ξαν'ανοίγω χαμογελώντας.
    Δυστυχώς οι ανηφόρες της ζωής δεν σταματούν.
    Πήρα ανάσες και συνεχίζω με ελπίδα!
    Φιλιά σε όλους!
    Θα σας δω το βράδυ. Δεν δουλεύω σήμερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γλαρένια μου αγαπημένη, φάσεις είναι αυτές! Έρχονται και παρέρχονται ανάλογα τις στιγμές...
    Ξέρεις εσύ από ζωή! Μια πάνω, μια κάτω.
    Φιλάκια πολλά, σε πεθύμησα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ευχαριστώ μελομένε μου! Με συγκίνησες! Ξέρεις όμως κι εσύ πως ακόμα και τα λουλούδια κάποια στιγμή μαραίνονται... κοιμούνται...
    παίρνουν δυνάμεις και ξαναανθίζουν!
    Φιλιά πολλά και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γιώργο μου αγαπημένε, μας πάει δεν μας πάει,... υπάρχει κι αυτός, δυστυχώς!
    Το πήγα στον επίλογο της ζωής. Του κυκλάμινου όπως φαίνεται, δεν ήρθε ακόμη. Αντέχει!
    Φιλάκια γιώργο μου κι ότι ξέρω, ευχαρίστως να σας το πω!
    Αυτό ήταν βοήθεια φίλου. Αν το καταφέρω κι εγώ, θα σας πω!
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. mike
    Σ' ευχαριστώ και καλώς όρισες!
    Αν και με πέτυχες σε ζόρικες εποχές.
    Χαίρομαι που διαβάζεις και σ' ευχαριστώ για την ενημέρωση για το μπλογκ της αναγνώστριας! Θα το επισκεφθώ!
    Όσο για τα δικά μου... θα χαρώ αν βρεις το "Μάννα" πρώτα και μετά αν μου πεις πως ένιωσες διαβάζοντάς το!
    Να είσαι καλά!
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή