Δευτέρα, Δεκεμβρίου 03, 2007

Αυτά τα χιόνια... είναι δικά μου!



Και ο Χιονάνθρωπος, φυσικά!




Friday, November 30, 2007

Χρόνια Πολλά με Χιόνια
Καθυστερημένο αλλά αγαπητικό είναι το πάρτυ μου για την Κατερινούλα επι τη ονομαστική της εορτή που ήταν την προηγούμενη Κυριακή. Κατάφερα για χάρη της κι επειδή της αρέσουν οι χιονιές να νικήσω την ατολμία μου . Και νάμαι με τη φωτογραφική μου μηχανή να έχω ήδη αποτυπώσει προς τιμήν της την πόλη μου.
Ολες οι σκηνές που βλέπετε είναι στην αστική γειτονιά μου -κι όχι στο βουνό. Ο χιονάνθρωπος που περιμένει τα Χριστούγεννα, οι αυλές, οι γυριστοί δρόμοι, τα χιονοσκέπαστα σπίτια, η απόλυτη ερημιά.
Χρόνια Πολλά Κατερίνα με Χιόνια και στη Ζαγορά σου!


Ο/Η Ιουστίνη Φραγκούλη είπε...
Κατερινάκι λατρεμένο,Σου ετοίμασα το πάρτυ της γιορτής σου στα δικά μου χιόνια κι εσύ δεν ήρθες. Αλλά αφού ήσουν μέσα στα κυκλάμινα πώς να βρείς χρόνο για την παγωνιά μου.Σε λατρεύω γιατί είσαι γενναιόδωρη και μάγκισσα κι απ΄όλα.Φιλιά σου
Κυρ Δεκ 02, 02:11:00 πμ

Ο/Η Ανώνυμος είπε...
Ιουστινάκι μου, μόλις ήρθα μετά από 14 ώρες δουλειάς, πάλι. Το τέζα είναι λίγο. Έρχομαι. Πάω να βάλλω κωδικό. Φιλιά! Θα δω χιονάνθρωπο;
Κυρ Δεκ 02, 03:25:00 πμ

Ο/Η Κατερίνα είπε...
Ο/Η Κατερίνα είπε... Ιουστινάκι μου, είσαι θεά!!!!!Όλα αυτά για μένα; Αχ, βρε Ιουστινάκι μου! Δεν μάζευα κυκλάμινα! Στο περίπτερο ξημερωβραδιάζομαι! Όσο αντέχω.Σ΄ευχαριστώ κορίτσι μου! ΤΟΟΟΣΟΟΟΟΟΟΟΟ πολύ!Με συγκίνησες πολύ.... Ευχάριστη συγκίνηση... Κι απρόσμενη! και έκπληξη! και και πολλά και!Φιλάκια πολλά και σου εύχομαι ότι καλύτερο στη ζωή σου!Επιφυλάσσομαι...Θα σε "δω" άλλη στιγμή που θα δουλεύω λιγότερες ώρες. Οκευ;Καλό μας ξημέρωμα! Καλό μήνα!Όλα καλά!
December 1, 2007 5:36 PM

ΚΙ ΕΓΩ ΣΕ ΛΑΤΡΕΥΩ, ΙΟΥΣΤΙΝΗ ΜΟΥ!
ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΑΓΩΝΙΑ... ΤΥΦΛΑ ΝΑ 'ΧΟΥΝ ΟΙ ΚΑΥΣΩΝΕΣ!
ΦΙΛΙΑ! ΘΑ ΚΟΙΜΗΘΩ ΣΑΝ ΠΟΥΛΑΚΙ ΑΠΟΨΕ!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ! είπα;
Κυρ Δεκ 02, 03:40:00 πμ
Το μπλογκ της αγαπημένης μου Ιουστίνης, είναι:
http://ioustini.blogspot.com/2007/11/blog-post_30.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου