Πέμπτη, Ιανουαρίου 15, 2009

Να προσέχεις τι εύχεσαι...

Να προσέχεις τι εύχεσαι... Κατερίνα!

Απ' την περιπέτεια του παππού, πήρες ένα καλό μάθημα.

****

Παιδιά σας ευχαριστώ όλους όσους μου συμπαραστέκεστε. (Ο καθένας με τον τρόπο του).
Περνάω δύσκολες στιγμές.
Είναι για ατσάλινα νεύρα κι εγώ δεν έχω.
Θ' αργήσω πολύ να τις ξεπεράσω.
Ήταν και συνεχίζουν να είναι πολύ πάνω από μένα, τις αντοχές μου και τα όριά μου.
Βράχος έγινα ν' αντέξω και για να τα καταφέρω ως το τέλος, όποιο κι αν είναι αυτό, πρέπει να κοιμηθώ πολύ.
Φιλιά σε όλους.
Σας αγαπάω πολύ!

*****
"Σ' αγαπάω πολύ", μου είπε εκείνο το δύσκολο βράδυ ο παππούς που ήμασταν δυο μας, πριν αρχίσω να μετράω τις ανάσες του.
Μετά έγινε το θαύμα.
Μιας μέρας αναλαμπή και την άλλη μέρα πάλι το ίδιο θρίλερ...
Ξανανίκησε πάλι τον Χάροντα, ο παππούς.
Κι εκεί χάρηκα.
Όμως, δεν τους αντέχω άλλο αυτούς τους αγώνες...
Μας πονάνε πολύ και κυρίως εκείνον!
Δεν μπορώ να τον βλέπω να βασανίζεται έτσι!
Δεν είναι αυτή η ζωή του μέλλοντος που του αξίζει και που εκείνος παλεύει με νύχια και με δόντια να κρατήσει.
Δύσκολο όμως να πεις σ' έναν πρωταθλητή να πάψει ν' αγωνίζεται, έστω κι αν χάσει...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου