Δευτέρα, Φεβρουαρίου 05, 2007

Δώσε μου λιγάκι ουρανό

πάρε με μαζί στο πέταγμά σου,
να μην έχω ανάγκη τα φτερά σου....

Μόλις έφυγε ο τεχνικός. Μου έκανε αναγκαστική ανακαίνιση στο κυκλάμινο.
Είμαι σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης.
Δεν μ' αρέσουν οι αναγκαστκές αλλαγές.
Έχω στεναχωρεθεί πολύ που πάει όλος ο κόπος μου χαμένος με τα links και που δεν το συζητάω πια να τα ψάξω πάλι απ' την αρχή.
Ο πρώην ελεύθερος χρόνος μου δεν υπάρχει πια και τον λίγο θα τον διαθέσω σε ότι δεν με αγχώνει.
Λυπάμαι πολύ παιδιά!
Αν ήξερα, θα το άφηνα όπως ήταν και θα άνοιγα άλλο με ίδιο όνομα.
Χρειάζομαι χρόνο να συνέλθω απ' τον σημερινό σεισμό....

Μην του μιλάτε του παιδιού...

Το "γιατί" δεν έχω καταλάβει.

5 σχόλια:

  1. πάρε με μαζί στο πέταγμά σου,
    να μην έχω ανάγκη τα φτερά σου....

    Δεν έχω κανένα σχόλιο Ελπίδα μου. Να είσαι καλά εσύ αρκεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι καλά να είμαι γιώργο μου; Τα έχω πάρει στο κρανίο με τα καινούργια συστήματα.Πάω μέσω Καλαμπάκας να γράψω ένα σχόλιο.
    Σήμερα ειδικά, δεν καταλαβαίνω γρι!
    Για να δούμε αν θα γραφτεί κι αυτό ή θα πάει μαζί με τ' άλλα...

    Γιώργο,τα λαμπάκια μου!
    Βγαίνω να ηρεμήσω!
    Καλό σου βράδυ!

    Τελικά δεν το έπαιρνε ούτε σαν ανώνυμος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μάθε με κι εμένα να πετώ,
    να μην έχω ανάγκη τα φτερά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ανώνυμε ευχαριστώ που με διόρθωσες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. elpida μου, μην αγχωνεσαι. Τώρα με τον τεχνικο θα μάθεις και 2-3 πραγματάκια παραπάνω, έτσι να λες και σε μας που εδω πατούμε εκει βρισκόμαστε. Δεν ειδες; ουτε το avatar μου μορώ να περάσω. Ε, να, ηθελα κι εγώ "....ένα μου σημάδι μόνο..."

    ΑπάντησηΔιαγραφή