Δευτέρα, Φεβρουαρίου 19, 2007

Μήνυμα ελήφθη!

Με τα "διαλλείματά" μου δεν πήρα είδηση εγκαίρως το παιχνίδι του μπλογκοχωριού. Έτσι είναι. Αν δεν κάνεις βόλτα, χάνεις επεισόδια. Για να μην χαλάσω όμως την αλυσίδα και το χατίρι στον simon says που μες τον πόνο του σκέφτηκε και μένα και του εύχομαι ολόψυχα: "'Ολα να πάνε καλά!" simon says: http://raywind.blogspot.com

και στην καλή μου την sevarose που με σκέφτηκε: http://sevarose.blogspot.com


τον marko, τον george, αφού τους ευχαριστήσω όλους, παίρνω την σκυτάλη γράφοντας ακόμα 5 πράγματα για μένα:

1) Έχω έρθει πολύ κοντά στον θάνατο και δεν με τρομάζει πια. Νιώθω έτοιμη γι’ αυτόν ανά πάσα στιγμή.


2) Πάντα ήμουν υπέρ του καλού, του δίκιου, της αλήθειας και παλεύω ακόμα γι’ αυτό έστω και με προσωπικό κόστος.


3) Δεν ήμουν ποτέ σε κλίκες, πάντα όμως σε ομάδες με στόχο τον καλό σκοπό.


4) Θεωρώ "νεκρές" μέρες εκείνες που δεν με «γέμισαν» ως Άνθρωπο.


5) Οι άλλοι λένε ότι έχω καταφέρει πολλά πράγματα στη ζωή μου, ενώ εγώ έχω πολλά παράπονα απο μένα.


Κι αν κάτι έλλειπε απ’ το μπλογκ μου είναι μια φωτογραφία σταθμός, που ξεχωρίζει τη ζωή μου στον πριν και μετά την Μάννα. Νομίζω πως σας υπερκάλυψα.

Παραδίνω την σκυτάλη σε:

Στον reader's-diggest: http://www.diavazo.blogspot.com/ (Εύχομαι να μη μου θυμώσει που τον βγάζω απ' τον ρόλο του).

Στην sofi-k: http://www.sofi-k.blogspot.com


Στην elggalla:http://www.randomwriting-elgalla.blogspot.com/


Στην Σταυρούλα Σκαλίδη: http://stavroulascalidi.blogspot.com


Στο advocatus diavoli: http://advocdiab.blogspot.com

30 σχόλια:

  1. Είχα σκοπό να σε προσκαλέσω και εγώ..αλλά παρατήρησα στα σχόλια της Σέβας ότι δεν ήθελες να συμμετάσχεις στο παιχνίδι.

    Νομίζω ότι πραγματικά δεν χρειαζόταν να γράψεις κάτι παραπάνω..



    ..εσένα σε έχω πολύ βαθειά..εδώ!

    Mακάρι να είσαι πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Επειδή τα λιγκ με παίδεψαν ώρες και δε ρισκάρω να ξαναγράφω απ' την αρχή, βάζω εδώ του μάρκου

    http://aurelios.blogspot.com

    Κολοκύθια! Δεν μπαίνει!
    Γράψ' τε το μόνοι σας παιδιά
    και πάω να φέρω και του γιώργου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το λιγκ του γιώργου

    http://blackredrose.blogspot.com/

    που τελικά δεν γίνεται λιγκ!!!!
    Χρειάζομαι πολλά ιδιαίτερα με τον τεχνικό, αλλά δεν γίνεται.

    Συγνώμη παιδιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. εξίλιο μου, σε είδα, μα φοβόμουν μη μου φύγει η αντιγραφή, γι' αυτό σ' είχα στο περίμενε!
    Κι εγώ κορίτσι μου είχα κάποιους στο μυαλό, αλλά με πρόλαβαν άλλοι.
    Δεν είχα κάτι να πω. Έτσι νόμιζα, μα πηγαίνοντας να γράψω τελικά μου βγήκαν πάνω από πέντε. Ξεκίνησα μόνο με την φωτο και μετά ήρθε μόνο του.
    Κι εγώ εξίλιο μου σ' αγαπάω και σε σκέφτομαι πολύ, όπως και πολλούς άλλους. Θέλω να είστε όλοι καλά, κι ας χανόμαστε μεταξύ μας. Στις δύσκολες στιγμές κυρίως, αλλά και στις χαρούμενες είμαστε όλοι μαζί κι' αυτό μετράει.
    Φιλάκια πολλά και να είσαι πάντα χαρούμενη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Παιδιά, αν και απόψε έχω αγωνία για την πάσα μου, κυρίως απ' τον ρίντερ (ποιός ξέρει τι θα μου ψάλλει! και δίκιο θα 'χει ο άνθρωπος! Εδώ το σύστημα δεν ευννοεί τους νέους συγγραφείς και μάλιστα τους μπλογγερς κι εγώ τον έβαλα να παίξει! και μ' ενδειαφέρει και το θέμα...)
    ο γιος μου μου ζητάει από ώρες το λαπ τοπ κι εγώ με τα λιγκ τον καθυστέρησα πολύ. Πρέπει να του τον δώσω.
    Θα μπω αργότερα. Έχετε παρατείνει για πολύ το διάλλειμά μου, αλλά χαλάλι σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ελπίδα κι εγώ δεν ήθελα, αλλά υπέπεσα στον πειρασμό της ομολογίας..

    Ένα φιλί και μια καλημέρα απο μένα..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ωραίο παιχνίδι. Θα... ενδώσω σύντομα. Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. καλημέρα και από εμένα ωραίο πλάσμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ενέδωσα και σε ευχαριστώ για την πρόσκληση, ελπίζω να κατάλαβα σωστά το παιχνίδι. φιλιά πολλά. είσαι πολύ όμορφη στη φωτογραφία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. elpida μου ...εσύ πάντα κάτι εχεις να μας πεις ....
    ..πολυ γλυκια εισαιστη φωτο ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γειά σου παιδίσκη μου! Καλά έκανες και υπέκυψες! Θα 'ρθω αργότερα να μάθω τα μυστικά σου!
    Φιλί κι από μένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Διαβολάκι πολύ το χάρηκα που ενέδωσες κι εσύ και τα άλλα παιδιά!
    Να είστε όλοι σας καλά και καλά είναι να μην περιμένουμε ένα παιχνίδι για να πούμε περισσότερα για μας. Έτσι ερχόμαστε πιο κοντά κι εμένα μ' αρέσει πολύ αυτό!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μεθυσμενάκι μου φιλάκια! "Το ωραίο" είναι σχετικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. σκαλίδι μου, χάρηκα πολύ που ενέδωσες! Σου έγραψα στο δικό σου.
    Σ΄ευχαριστώ! Υπήρξα κι εγώ νέα, όπως είστε εσείς τώρα.
    Φιλάκια! Καλή συνέχεια στο παιχνίδι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. σεβαρόζ μου, έτσι ακριβώς! Πάντα κάτι θα έχω να σας πω!Ευχαριστώ! Η γλύκα παρέμεινε, μα τα νειάτα έφυγαν μαζί με την Μάννα!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μέχρι σήμερα, ποτέ η διαίσθησή μου δε με διέψευσε. Πόσες μέρες πριν τη φωτογραφία σε απεκάλεσα Αρχόντισσα;
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τελικά μεγάλη επιτυχία το παιγνίδι της μπλοκόσφαιρας. Δεν γλύτωσε κανείς μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Φιλί βουτηγμένο σε σιρόπι από γλυκό τριαντάφυλλο που έχω τώρα εμπρός μου!
    Να τυλίξω μαζί και την υγρασία της νυχτιάς όπως φτάνει απ' το λιμάνι, να δέσω και κορδέλα με μουσικές από βιολιά και να στο στείλω!
    Σε τέτοια καθαρή και ζεστή ματιά, σε χαμόγελο-φεγγάρι όπως το δικό σου, τέτοια καλά αρμόζουν!

    Φιλώ σε πολλάκις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. φύρδην μίγδην μου,
    η άρχοντιά δεν έχει να κάνει με το έξω, νομίζω!Μακάρι να μην πέσεις έξω!φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. από την έδρα
    Όχι μόνο δεν γλυτώσαμε, αλλά μας άρεσε κιόλας! Αυτό το είδες;
    φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Α! ρε καπετάνισσα!!!
    Με σκλάβωσες! Μα την αλήθεια!
    Ο λόγος σου....
    Η καλοσύνη σου...
    Βουβή μη χάσω τη γεύση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Σαφώς και δεν έχει να κάνει με την εξωτερική εμφάνιση. ΄Εχει όμως άμεση σχέση με την καθαρότητα του βλέμματος, την άδολη, την...... αφτιασίδωτη
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ευκαιρία για μια ωραία συνάντηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. οι γνήσιοι και καθαροί άνθρωποι ξεχωρίζουν σε όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Άργησα να έρθω, μα έλειπα και έμεινα πίσω. Την καλησπέρα μου απλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ελένη μου, κάπου σε είχα συναντήσει μια μέρα. Είπα να σ' ακολουθήσω, ξεχάστηκα και μετά πάλι σ΄έχασα!
    Σ' ευχαριστώ που ήρθες! Τώρα θα σε βρω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. αλεξάνδρα μου,
    αν δεν γνωρίσεις καλά τον άλλον, με λες τίποτα! Φιλιά και σ' ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Γειά σου Γιώργο! Καλώς όρισες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Δεν περίμενα τιποτα μα τίποτα λιγότερο από σένα ελπίδα!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ραλού μου, καλό σου βράδυ! Πρέπει ν' αλλάξω φουστάνι για να 'ρθω σε σένα, αλλά μετά πρέπει ν' αλλάξω πάλι να πάω στο λεύκωμα.
    Σπαστικό!
    θα 'ρθω όπως είμαι τώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή