Παρασκευή, Απριλίου 13, 2007

Τα πόδια μου!


Αυτό είναι το μηχανάκι μου. Θα μπορούσα να γράψω πολλά γι' αυτό, μα δε με βοηθάει η ώρα.
Ίσως να συμπληρώσω λόγια άλλη στιγμή. Ήθελα να το δω όμως στην οθόνη μου.
Είναι το δεξί μου χέρι;
Είναι τα δυο μου πόδια που με τρέχουν στις δουλιές μου;
Είναι τα βάρη που κουβάλησε εδώ και 20 χρόνια; Από παιδιά στα σχολεία και σακκούλες με ψώνια;
Είναι το υπομονετικό γαιδούρι μου που το φορτώνω τόσα χρόνια και δε μιλάει;
Είναι κομμάτι απ' τη ζωή μου; Απ' το σώμα μου;
Όλα είναι. Πολλά είναι αυτό το μηχανάκι για μένα.
Είχα απ' τον Σεπτέμβρη να το καβαλήσω. Σοβαροί οι λόγοι.
Η μελαγχολία του φαίνεται στη σκουριά....
Μηχανικώς είναι πρώτο! Οπτικώς θα γίνει μόλις βρω αυτόν τον χρόνο που λέγαμε.
Πάντως εδώ και κανένα μήνα με τρέχει πάλι.
Πιστός φίλος! Σκυλί μαύρο!
Απόψε, δηλαδή τι απόψε;
4 ή ώρα! Σήμερα αντί για μένα, θα τρέξει αυτό κοντά σας. Με ξέρει τόσο καλά, που σίγουρα θα βρει και το δρομολόγιο στα μπλογκ, που θα έκανα εγώ, αν είχα κι άλλο χρόνο σήμερα.
Ξέρει που θα ήθελα να πάω και θα πάει μόνο του. Εγώ πρέπει να κοιμηθώ, γιατί έχω πολλές δουλιές αύριο και μεθαύριο....

15 σχόλια:

  1. Είναι η μισή ζωή σου!
    Καλή σου μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια πολλά εύχομαι στο μηχανάκι σου, ας σε βοηθάει όπου και όποτε το χρειάζεσαι. Ας έχετε κοινή ζωή και κοινά όνειρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ένα καλό εργαλείο-φίλος, ε; Βοηθάει στις μετακινήσεις και είναι και οικολογικό και οικονομικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και να προσθέσω ότι δεν θα το άλλαζες με όλες τις λιμουζίνες του κόσμου! Είμαι σίγουρη γι αυτό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή μου, οι αληθινές αγκαλιές είναι λίγες. Μα όσες και να ήταν πάντα θα έλειπαν. Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Και εύχομαι καλή ανάγνωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λένε για το σκύλο οτι είναι ο πιστός σύντροφος του ανθρώπου. Μας δίνεις τώρα και μια άλλη διάσταση. Πώς ένα άψυχο αντικείμενο μπορεί να γίνει και αυτό πιστός σύντροφος. Ξεκουράσου γλυκειά μου και αυτό είναι σίγουρο οτι θα βρεί τα μονοπάτια σου για να τα ακολουθήσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. να το προσεχεις για να σε πηγαινει..

    καλες βολτοδουλειες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Παιδιά, συγνώμη! Τα λέμε αύριο!
    Ξημέρωσε πάλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Έτσι ακριβώς φιλενάδα μου! Να μη πω και κάτι παραπάνω!
    Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μαρίνα
    Ευχαριστώ, Μαρίνα μου!
    Χωρίς αυτό το μηχανάκι θα είμαι αποκομμένη απ΄τον κόσμο. Άλλο δεν θέλω. Ή αυτό ή τίποτα!
    Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δείμε μου, μόνο βοηθάει; Άμα δεις πως το φορτώνω, θα πάθεις! Γαιδουράκι το έκανα! Τώρα που γέρασε όμως, θα το προσέχω περισσότερο.
    Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. από την έδρα
    Μέσα έπεσες! Ξέρεις πόσοι μου το ζητήσανε να το πουλήσω; Ξέρεις ότι πούλησε ο γιος μου καινούργιο μηχανάκι σε μισή τιμή, για να πάρει καλύτερο κι εγώ ούτε που ήθελα να ακούσω για άλλο.
    Εκεί.Το δικό μου. Έχει πια άλλη αξία για μένα. Είναι θέμα δοκιμασμένης σχέσης ζωής...
    Χαίρομαι που με καταλαβαίνεις!
    Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Λεία Βιτάλη
    Λεία μου, σ΄ευχαριστώ που ήρθες στο φτωχικό μου! Δίκιο έχεις σ΄αυτό που λες, ότι "όσες κι αν ήταν πάντα θα έλλειπαν"!
    Οι αγκαλιές αυτές δεν χορταίνονται, μα όπως είπες, λίγες είναι οι αληθινές.
    Μόλις το διαβάσω θα σου γράψω.Δεν προλαβαινόμουν όμως και το σκάναρα στα βιβλία. Πάντα ήμουνα βιαστούρα!
    Καλή επιτυχία Λεία μου σε ότι γράφεις, αλλά και στη ζωή σου!
    Με εκτίμηση
    Κατερίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. γιώργος
    Δένομαι πολύ γιώργο μου με τα άψυχα και πάντα τους δίνω μια άλλη διάσταση, μια άλλη αξία. Λίγοι είναι αυτοί που την καταλαβαίνουν, μα δεν με νιάζει. Μετράει το τι νιώθω εγώ.
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ονοματοντοσία
    Του έκανα σέρβις, πετάει! Μόνο ένα βαψιματάκι θέλει, μα θέλω να το κάνω μόνη μου και δεν βρέθηκε χρόνος. Θα βρεθεί όμως! Θα του βάλλω και καινούργιο καλαθάκι, γιατί μου το έβγαλε ο γιος μου, που το έπαιρνε, πριν πάρει δικό του.
    Τώρα που είδα τις πρώτες σκουριές, γιατί το είχα μήνες σκεπασμένο, με πόνεσε πολύ και θα το προσέχω!
    Υπόσχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή