Παρασκευή, Απριλίου 27, 2007

ΣΟΚ!

Μόλις γύρισα. Είμαι ακόμα σε κατάσταση σοκ! Δεν μπορώ να δουλέψω αυτές τις φωτογραφίες, ούτε ξέρω αν πρέπει να σας τις δείξω.
Ντρέπομαι! και Λυπάμαι!
Λυπάμαι και ντρέπομαι!
Έχω ένα χρόνο που παιδεύομαι να διαφημίσω το χωριό μου, να το στηρίξω, να το βοηθήσω τουριστικά. Χωρίς να έχω κανένα συμφέρον. Άλλοι που έχουν, δεν κατάλαβα πως επέτρεψαν αυτή τη σφαγή!
Ναι, ήταν επικίνδυνα. Ναι, έπρεπε να κλαδευτούν. Ναι, να γίνουν κούτσουρα και κάποια σάπια. Όχι όμως όλα!!!!
ΕΛΕΟΣ!
"Δεν μας νοιάζει εμάς που μένουμε εδώ και δεν θα έχουμε ίσκιο και νοιάζει εσένα;" με ειρωνεύτηκαν κάποιοι, γιατί όντως έγινα υστερική, όταν είδα....
"Πέθαναν τόσες ψυχές και δεν έκλαψες! Κλαις για τα πλατάνια;"
Τι να πω, τι να συγκρίνω, τι να τους απαντήσω και τι να γράψω και σε σας απ΄αυτά που άκουσα;
Ας ηρεμήσω καλύτερα, γιατί εν βρασμώ θα πω πολλά.

Εσείς χαρείτε τα ζωντανά, γιατί τα ΔΕΝΤΡΑ ΠΕΘΑΙΝΟΥΝ ΟΡΘΙΑ!

Κι εγώ χθες που δεν μπορούσα να είμαι εκεί, τα σκεφτόμουνα. Μεγάλη η διαφορά όμως απ' το να βλέπεις το πως τα κόβουν και το αποτέλεσμα.
Όπως τα σκέφτομαι και σήμερα, αλλά αλλιώς....
Τα πενθώ, αλλά αυτή την κηδεία που φωτογράφησα κλαίγοντας και τσιρίζοντας, δεν ξέρω αν θα βρω την δύναμη να σας την δείξω κι αν πρέπει.
Στόχος μου είναι να βοηθήσω το Πήλιο και το χωριό μου. Όχι να του κάνω κακό.
Ίσως αν η "φωνή" μου μετρούσε, να έκανα απεργία, για να γλυτώσω άλλα πλατάνια που είναι στο πρόγραμμα για την άλλη βδομάδα...
Αν φωνάζω, αν εκτίθεμαι και αποκτάω κι άλλους εχθρούς, είναι γιατί κάποιος πρέπει να αναλάβει με ευθύνη για το πιο κλαδί πρέπει να κοπεί και σε πιο σημείο, ένα προς ένα και όχι ΕΤΣΙ!

Καμαρώστε τα αλλιώς:

Πλατανοφιλία : http://platanofilia.blogspot.com/


Και συγχωρείστε με σήμερα...

Θα μου περάσει...
Θα συνηθήσω....

Ένας κούκος ΠΟΤΕ δεν έφερε την Άνοιξη!

42 σχόλια:

  1. Δυστυχως και η καταστροφη του περιβαλλοντος ειναι μεσα στο προγραμμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πρεζα tv
    Πρέζα μου, αφήνω να μιλήσετε εσείς!
    Να ακουστεί η φωνή της μπλογκόσφαιρας στα μέρη μου.
    Εγώ θα παλεύω όσο μπορώ, να μην υπάρχουν τέτοια καταστροφικά προγράμματα.
    Εύκολο είναι. Δεν είναι τόσο δύσκολα πια! Δεν παίρνουμε ένα πριόνι και κόβουμε 50 πόντους πάνω απ' το σταύρωμα, έτσι, χωρίς να το ψάξουμε!
    Χρειάστηκαν 109 χρόνια για να γίνουν, όπως τα είδατε στην πλατανοφιλία.
    Δυο μέρες έφτασαν για να γίνουν έτσι και χειρότερα....
    γιατί μετά έφυγα.
    Δεν έχει και λεωφορεία...
    Άλλο κεφάλαιο αυτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. παιδίσκη μου, κι εγώ αυτό ρωτάω, από χθες.
    Γιατί όλα ΕΤΣΙ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Παράκληση στους υπευθύνους στην εφημερίδα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ειναι τρελος ο κοσμος εκει περα.. δυστυχως ημουν και γω μπροστα στο μακελιο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ειναι τρελος ο κοσμος εκει περα.. δυστυχως ημουν και γω μπροστα στο μακελιο......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πάντα ευαίσθητη...
    Ένα κούκο μόνο έχει η Ζαγορά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σε καταλαβαίνω και σου συμπαραστέκομαι ελπίδα...
    Με αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αρχόντισσα,
    σύντομα θα ξαναβλαστήσουν και θα είναι πιο πλούσια και δυνατά τα βλαστάρια.
    Be cool....
    Tότε θέλω νέες φωτογραφίες!
    Γλαρένιες αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πως κάνεις έτσι; Αν σκοτώνονταν άνθρωποι θα ήταν καλύτερα;Εσύ που το παίζεις ευαίσθητη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΑΠΤΟ ΚΑΚΟ ΣΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΠΑΜΕ.. ΔΗΛΑΔΗ ΤΙ ΑΞΙΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ Η ΖΩΗ ΕΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΑΠΤΗΝ ΖΩΗ ΕΝΟΣ ΑΛΛΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δεν είμαι ανώνυμος. Τάκης το όνομα μου από Κόρινθο. Εχω έρθει στα μέρη σας και μαγεύτικα. Αδικα φθη'ρεσαι. Δεν χάνεται το Πήλιο και η ομορφια του επειδή εκοψαν πέντε πλατα΄νια. Ο κόσμος έχει πολα προβλήματα να λύσει.Του φτα'νουν τα δικά του!
    Βολέβει και ο καναπές πολυ. Τους κάνουν αναπαφτικου΄ς σήμερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. απο τα 5 πλατάνια εδώ και τα 5 πάρα κάτω που έκοψαν γίναμε τσιμεντόχωρα...και ξέρεις κάτι Τάκη από την Κόρινθο;
    πράγματι. λιγότερη αξία έχει η ανθρώπινη ζωή από τα δέντρα ή τα ζώα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ελπίδα μην στεναχωριέσαι. Σίγουρα όπως λέει και η Γλαρένια θα βλαστήσουν και θα δώσουν περισσότερη ομορφιά. Καμμιά φορά είναι δυστυχώς απαραίτητο να γίνονται τέτοιες εργασίες για να μπορούν να διατηρούνται πάντα γερά.
    Καταλαβαίνω τον πόνο σου, μα όχι μην στεναχωριέσαι. Θα δείς θα ξαναγίνουν όπως πρώτα και ακόμα ομορφότερα.

    Υ.Σ. και άλλος george εδώ; Πάντως εγώ είμαι George με G κεφαλαίο!! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμε, προφανώς είσαι ο γιώργος απ' ότι κατάλαβα στο από κάτω σχόλιο.
    Γιατί δεν μου μίλησες;
    "Σφαγή" την είπα εγώ, "μακελειό εσύ! Προφανώς εσύ είδες όλες τις σκληρές σκηνές. Εγώ, μάλλον ευτυχώς για τις αντοχές μου, είδα λίγες, αλλά αρκετές για να μου μείνουν εφιάλτης.
    Ακόμα δεν μπορώ να δω αυτές τις φωτογραφίες...
    Τριγυρνάω στις παλιότερες που έχω.
    Αν είσαι από κει, κάντε κάτι για τα υπόλοιπα.
    Να μου γράφεις νέα, να μαθαίνω, γιατί δεν μπορώ να είμαι εκεί, όσο θα ήθελα.
    Αν έχεις μειλ, γράψε μου, σε παρακαλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ανώνυμος β
    Πολύ ανωνυμία βρε παιδιά! Πάρ'τε θέση!
    Ευτυχώς υπάρχουν πολλοί κούκοι, φίλε μου!Διστάζουν ίσως, αλλά "τραγουδάνε" και αυτοί. Κάποια στιγμή θα ακουστούν! Ελπίζω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. φύρδην μίγδην μου, το ξέρω καλή μου, αλλά... θα αργήσουν πολύ!
    Φωτογραφίες από μένα....
    και απ' το μέλλον...
    δεν το νομίζω!
    Άδειασα!
    Λίγες ακόμη ήδη τραβηγμένες θα δείτε και μετά...
    παραδίδω την σκυτάλη.
    Κουράστηκα και απογοητεύτηκα πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ανώνυμε γ
    Η ευαισθησία δεν είναι παιχνίδι!
    Όχι! Δεν θα ήταν καλύτερα! Αλίμονο αν συνέβαινε αυτό! Γι΄αυτό όμως υπάρχει η πρόληψη και τα μέτρα.Αν είναι έτσι, όχι μόνο το Πήλιο, αλλά ολόκληρη η Ελλάδα είναι γεμάτη πλατάνια και γέρικα δέντρα. Τι θα κάνουμε; Θα πάρουμε το πριόνι και θα τα κόψουμε όλα; Αυτή είναιη λύση; Εκεί καταλήξαμε; Αυτό είμαστε άξιοι μόνο να κάνουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ανώνυμε δ'
    Έχει! Σίγουρα η ανθρώπινη ζωή έχει!
    Δεν συγκρίνονται. Όλα για τον Άνθρωπο δεν είναι γύρω μας; Μόνο που ο Άνθρωπος δεν ξέρει να εκτιμάει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τάκη απ' την Κόρινθο, σίγουρα δεν χάθηκε ο κόσμος! Σίγουρα υπάρχουν σοβαρότερα προβλήματα γύρω μας. Αυτός ο αναπαυτικός καναπές που λες, όμως, μας έχει κάνει αναίσθητους σε όλα τα θέματα.Να ήταν μόνο αυτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. νυχτολούλουδό μου, σε θυμήθηκα! Εσύ καλά μου τα 'λεγες...
    μα εγώ, δεν το πίστευα!
    Μην γίνεσαι κι εσύ σκληρή, όμως!
    Ας μην ισοπεδώσουμε τον Άνθρωπο!
    Καλά θα ήταν να συνυπάρχουμε με τη φύση και να μην την καταστρέφουμε, αφού δεν μπορούμε να την δημιουργήσουμε.
    Καλώς όρισες πάλι! Με αυτά και με τ' άλλα...δεν πρόλαβα να ρθω.
    Ελπίζω να μην αλλάξουν τα σχέδιά σου και να έρθεις στα μέρη μας, όπως έλεγες.
    Πολλοί απ' την Γερμανία έρχονται στην Ζαγορά και πολλοί έχουν δικά τους σπίτια εκεί.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. George με κεφαλαίο θα μείνεις! Μη φοβάσαι! Είναι πολλοί οι Γιώργηδες! Τι να κάνουμε;
    Έτσι είναι, όπως τα λες Γιώργο μου, μα αυτή η φάση...
    ραγίζει καρδιές!
    Θα την συνηθήσουμε όμως, όπως τόσα άλλα...
    Να είσαι καλά, κι ας χαθήκαμε!
    Όταν αποφασίσεις εκείνη την εκδρομή, πες μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Προέχει η υγεία και η ασφάλεια των ανθρώπων κυκλάμινο. Αν το μαχαίρι μπήκε βαθιά, έγινε τώρα. Ξέχασέ το και προχώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Δυστυχώς, πολύ συχνά οι άνθρωποι δεν κατανοούν τις προσπάθειες που κάνουμε για το περιβάλλον και ακόμα περισσότερο μας κοροϊδεύουν. Συμπαρίσταμαι στον πόνο και τον κόπο σου να διαφημίσεις έναν απλό πλάτανο-μια απλή ιδέα: την προστασία του περιβάλλοντος και τη διαφήμιση των θαυμάτων της φύσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μη σε πειράζει η ανωνυμία. Δεν υπάρχει διαφορά.Φωνή είναι κι αυτή.Είδα την αγωνία σου από το προηγούμενο ποστ και καταλαβαίνω ότι θέλεις να τονίσεις το θέμα της μελέτης, πράγμα που θα αργήσει πολύ στην Ελλάδα.Ως τότε θα εξαρτώνται όλα από χέρια αδέξια, εκτός αν οι υπάλληλοι γίνουν και μερακλήδες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. πόρτερ,
    ΠΡΟΕΧΕΙ! Κουράστηκα να το λέω και εδώ και αλλού!
    Δεν μπορώ να κάνω κι αλλιώς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. δείμε μου, αν με κοροιδέψουν γι' αυτό, θα είναι τιμή μου! Δεν διαφημίζω έναν πλάτανο! Παραπονιέμαι για τα πλατάνια της πλατείας μου στο χωριό μου, που μεγάλωσα μαζί τους. Αν και τους έκοψαν τα κλαδιά, εγώ νιώθω πως μου έκοψαν τις ρίζες!
    Πονάω, αλλά μιλάω για να προλάβω τέτοιο κλάδεμα και στα υπόλοιπα.
    Ξέρεις πόσοι κλάψανε αυτές τις μέρες για αυτά τα πλατάνια;
    Και πολλοί χωρίς να τα δούνε. Και μόνο που το άκουσαν! Ξέρεις πόσοι Ζαγοριανοί που λείπουν, θα κλάψουν το καλοκαίρι;
    Και ναι! Μπορεί να μην κλάψουν τόσο γιατί κόψανε τα πλατάνια, αλλά γιατί τους κόψανε έτσι απότομα τις αναμνήσεις. Για τον εαυτό του θα κλάψει ο καθένας. Γι' αυτό που η ζωή και η ανάγκη τους στέρησε και περίμεναν να το απολαύσουν το καλοκαίρι.
    Μια γιαγιά που μου τηλεφώνησε σήμερα, μου είπε:
    "Εσύ είσαι νέα και θα προλάβεις να τα ξαναδείς ΠΡΑΣΙΝΑ"!!!!
    Ποιος το προεξοφλεί αυτό για όλους μας; Και γιατί αυτή η γιαγιά και τόσοι άλλοι να τα βλέπουν έτσι; Γιατί; Αφού δεν ήταν όλα ξερά!
    Άσε με ρε (φιλικό) δείμο! Αν ήξερες τι άκουσα αυτές τις μέρες!
    Σ΄ευχαριστώ όμως για την συμπαράσταση. Πίστεψέ με! Δεν είναι για μένα...
    Για κάποια άλλα πλατάνια είναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ανώνυμε πέμπτε;
    Δεν φταίνε οι υπάλληλοι. Αν δίπλα στο παιδί που κλάδευε ήταν και ένας γεωπόνος και εξέταζε το κάθε κλωνάρι και του έλεγε εκείνος που θα κόψει, δεν θα ήταν αυτό το αποτέλεσμα, που εσείς, παρόλο το δείγμα που έβαλα, δεν το είδατε συνολικά.
    Δεν με πειράζει καμμιά ανωνυμία.Αυτό το θέμα σηκώνει μεγάλο διάλογο και ξέροντας ότι θα διαβάσουν κάποιοι υπεύθυνοι,χαίρομαι, γιατί ίσως προβληματίσει και βοηθήσει στα υπόλοιπα που θα "κουρευτούν" αύριο μεθαύριο στο Χορευτό, στην Μακρυράχη, στο Πουρί και δεν ξέρω που αλλού.
    Και το "αύριο" δεν είναι μακρινό.
    Είναι το αύριο της άλλης βδομάδας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΧΕΡΟΜΕ ΠΟΥ ΕΜΑΘΑ ΣΗΜΕΡΑΠΟΥ ΘΑ ΣΕ ΔΙΑΒΑΖΟ ΜΠΡΑΒΟ ΕΧΕΙΣ ΤΣΑΓΑΝΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Πολύ λυπάμαι, Κατερίνα. Ευτυχώς που υπάρχουν άνθρωποι σαν κι εσένα, οι οποίοι αντιδρούν και μας πληροφορούν.
    Και, ναι. Είναι χειρότερο να σκοτώνονται άνθρωποι. Αυτό δεν αναιρεί το ότι είναι χάλια να ακρωτηριάζονται έτσι δέντρα χρήσιμα για όλους. Δεν πολεμάμε μόνο το μεγάλο Κακό, ανώνυμε. Για όλα κάνουμε προσπάθεια να εναντιωθούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ανώνυμε
    Κι εγώ χαίρομαι που θα με διαβάζεις. "Τσαγανό" λένε το να ενδιαφέρεσαι για πράγματα που γίνονται γύρω σου; Ε, τότε, ΕΧΩ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. εαρινάκι μου, αγαπημένο, σ΄ευχαριστώ για την συμπαράσταση.
    Χαθήκαμε λίγο, αλλά...
    τι να σου εξηγώ!
    Τα λέμε! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Έχω ζήσει στη Ζαγορά το μεγαλύτερο μέρος της ζωής μου. Μου αρέσει να βλέπω και άλλους να προβληματίζονται τόσο για το καλό του τόπου μου. Είναι σημαντικό, άτομα σαν και εσάς, σκεπτόμενα και συνειδητοποιημένα, να θέτουν τέτοια φλέγοντα ερωτήματα, όπως η κοπή των δέντρων στη πλατεία του χωριού. Βέβαια, το πιο ενθαρρυντικό από όλα είναι, όπως με μεγάλη μου χαρά διαπίστωσα, η βαθιά σας συνείδηση για την καταστροφή του περιβάλλοντος.

    Υποθέτω, πως εάν είχατε τόσο ανεπτυγμένο το οικολογικό σας αίσθημα θα γνωρίζατε πως το κλάδεμα των δέντρων συντελεί στη συντήρησή τους, και σε τελική ανάλυση στη μακροζωία τους. Δευτερευόντως, η αισθητική έρχεται σε δεύτερη μοίρα όταν πρόκειται για τη σωματική ακεραιότητα των κατοίκων της εκάστοτε περιοχής. Συνεπώς, εάν είχατε εμβαθύνει στο ζήτημα θα γνωρίζατε ότι κινδύνεψαν ανθρώπινες ζωές (και μάλιστα παιδιών!).

    Το πιο σημαντικό όμως από όλα τα παραπάνω είναι, πως είτε οικολογικά είτε αισθητικά είτε από άποψη σωματικής ακεραιότητας, εμένα θα έπρεπε να ενοχλεί περισσότερο παρά εσάς που προφανώς περνάτε πολύ λιγότερους μήνες, αν όχι μέρες, στη Ζαγορά.

    Άρα, μήπως είναι πολύ κενή η ζωή σας για να ασχολείστε με ένα μέρος και αναλυτικότερα με ένα θέμα που λίγο έχει να κάνει με εσάς….?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Αγαπητέ προηγούμενε (γιατί δεν μπορώ να αποκρυπτογραφήσω το νικ) και αυτό που γίνεται στο Γκουαντανάμο, λίγο έχει να κάνει με μας. Αυτό σημαίνει ότι δεν θα ασχολούμαστε;
    Μήπως μπορείτε να μας πείτε πώς κινδύνευαν από τα πλατάνια οι ζωές των παιδιών; Για να καταλάβουμε τέλος πάντων. Και τελευταίο: εσείς λέτε ότι τα πλατάνια κλαδεύτηκαν όπως έπρεπε να κλαδευτούν και θα ξαναδώσουν πυκνό φύλλωμα σύντομα; Πόσο σύντομα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Στέβο, διάβασα το σχόλιό σου και έχω πολλά να σου απαντήσω, αλλά όχι αυτή τη στιγμή. Είμαι πολύ κουρασμένη και σωματικά και ψυχολογικά. Όταν νιώσω καλύτερα θα σου απαντήσω σε όλα.
    Πίστεψέ με, η ζωή μου είναι τόσο γεμάτη που έχει ξεχειλήσει...
    Έχω δυο μέρες να κοιμηθώ, πέρασα πολλές έντονες εναλλαγές συναισθημάτων τις τελευταίες μέρες (δεν είναι μόνο τα δέντρα) και παρόλο που δεν έχω ίχνος ενέργειας, κάθομαι να σου απαντήσω.
    Μήπως όμως η δική σου ζωή είναι άδεια, που βγάζεις τόσο εύκολα συμπεράσματα; Για ψάξ' το λίγο!

    Όσο για τα δέντρα, έχω να γράψω πολλά. Όχι όμως κακά.(Για κάποιους που φοβήθηκαν, το λέω.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. $t€vø, άλλο κλάδεμα, άλλο αυτή η κατάντια.
    Μου φαίνεται πως χρήζετε διοπτρων κι εσείς, αν θέλετε μπορώ να σας δανείσω εγώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Στέβο, συγνώμη που άργησα να σου απαντήσω. Αν και το σχόλιό σου με προσβάλλει, θα σου απαντήσω καλύτερα κι από φίλο!
    Ας τα πάρουμε απ' την αρχή:
    Σκεπτόμενο άτομο είμαι και πολύ!
    Συνειδητοποιημένο, δεν ξέρω! Συνήθως είμαι "φευγάτη" και "αλλού".
    Την βαθειά μου συνείδηση για την καταστροφή του περιβάλλοντος, δεν την είχα καταλάβει. Τελευταίως την κατάλαβα και πολύ απότομα! Αν ήμουν τόσο, όσο λες, θα έκοβα και το κάπνισμα για να μην μολύνω την ατμόσφαιρα, όπως και τόσα άλλα, που από συνήθεια κάνει ο καθένας μας (ή για την ευκολία μας)και δεν σκέφτεται το περιβάλλον.
    Όχι, δεν είμαι η σωστή οικολόγος, όπως κάποιοι νομίζουν και λυπάμαι γι' αυτό. Θα μπορούσα να είμαι περισσότερο. Ότι είδες βγαίνει αυθόρμητα. Άρα, έμφυτο.
    Ξέρω ότι το κλάδεμα συντηρεί τα δέντρα. Εδώ όμως στην πλατεία του Αγίου Γεωργίου, ξέφυγε το πριόνι... όπως πολλοί παραδέχτηκαν, αλλά δεν έφταιγε ο χειριστής, αλλά η ασυνενοησία του κόσμου. Την πρώτη μέρα που εγώ δεν ήμουν εκεί, έμαθα ότι μαζεύτηκε πολύς κόσμος και κάθε ένας έλεγε το μακρύ του και το κοντό του, με αποτέλεσμα το πρώτο δέντρο να κλαδευτεί έτσι! Μετά, ήταν αργά. Έπρεπε να γίνουν όλα ίδια! Έτσι αποφάσισαν οι πολλοί!Κι έτσι έγινε.
    Ούτε όλα τα δέντρα ήταν σάπια, ούτε όλα τα κλαδιά επικίνδυνα. Τώρα έγινε, όμως! Δεν ωφελεί να ρίχνουμε ευθύνες, αφού δεν έφταιγε ένας. Το "αν" "θα" κινδύνευαν παιδιά ή γέροι, αυτό το ξέρει ένας Θεός και μόνο! Ναι, θα σχολούσαν τα παιδιά σε μια ώρα και "αν" πέρναγαν από κει, εκείνη τη στιγμή, ίσως το κλωνάρι έπεφτε πάνω τους,
    θα τρέχαμε και δεν θα φτάναμε...
    Δεν ωφελεί όμως, να συζητάμε για τον "Αν" και για το "θα". Η αλήθεια είναι (όλοι συμφωνούν σ' αυτό), ότι τα πλατάνια χρειάζονταν φροντίδα εδώ και χρόνια. Να κόβονται τα γέρικα κλαδιά, να αναπτύσσονται τα νεότερα, χωρίς να φτάσουμε στον κορμό. Αφού αυτό δεν έγινε, κι αφού τα έξοδα για μια τέτοια επιχείρηση ήταν πολλά, έπρεπε να κλαδευτούν όλα, αλλά είπαμε, όχι έτσι!
    Έπειτα, θα έπρεπε αυτή η κίνηση να γίνει άλλη εποχή, τόσο για τα ίδια τα δέντρα (σε κανένα δέντρο ή λουλούδι δεν γίνεται κλάδεμα αυτή την εποχή)όσο και για τους κατοίκους, τους τουρίστες και την δροσιά του καλοκαιριού. Τρείς μήνες αργότερα, θα ήταν ότι καλύτερο!
    Είπαμε όμως! Αφού έγινε, έγινε! Το αν θα έπρεπε να ενοχλεί εμένα λιγότερο που δεν μένω εκεί, ας μην το συζητήσουμε καλύτερα! Ας μην συγκρίνουμε ή αναμετρήσουμε την αγάπη μας....
    Πάντως, σε ενημερώνω πως μίλησα με πολλούς που μένουν εκεί και πολλά μου είπαν... Μόνο που δεν συμφωνούν μαζί σου. Μήπως δεν μένεις εκεί; Αν μένεις αλήθεια, θα ήθελα να γνωριστούμε και να μιλήσουμε από κοντά. Θα το χαιρόμουν πολύ!
    Το άρα, και το συμπέρασμά σου δεν πλησιάζει καθόλου την αλήθεια της ζωής μου. Αν ήσουν από κει, κάτι θα ήξερες για μένα κι απ' ότι φαίνεται, δεν ξέρεις!
    Δεν με πειράζει όμως! Θά 'θελα να σε γνωρίσω, αφού είσαι τόσο συχνά στο χωριό μου.
    Πάντως, μετά την γκρίνια μου, όλα τα άλλα δέντρα κλαδεύτηκαν καλύτερα! Μπορεί να είναι τυχαίο.... αλλά σ' αυτά που ήμουν εκεί, τ' αποτέλεσμα ήταν πολύ καλό, για όλες τις πλευρές. Για δέντρα και ανθρώπους.
    Ωστόσο, την πλατεία του Αγίου Γεωργίου, όταν την είδα προχθές, την αγάπησα και έτσι. Αυτοί οι γέρικοι κορμοί που έμειναν, ήταν πολλοί φιλικοί και μου είπαν σε πια σημεία θα ζωντανέψουν πάλι, σύντομα! Μου είπαν να προσέξω το κορμί τους, να το θαυμάσω πιο πολύ, να το χαιδέψω κι εκείνα ξέρουν πως θα βρουν την δύναμη να μεγαλώσουν πιο γρήγορα, για να προλάβω να τα χαρώ κι εγώ και όλος ο κόσμος.
    Ο σκελετός τους είναι παράξενος και θυμίζει κάτι από εξωτικά παραμύθια. Αφήνει στον καθένα μας να πλάσσουμε το δικό μας παραμύθι.
    Μ' αρέσουν κι έτσι τα πλατάνια μας και τ' αγαπώ γιατί υπήρξαν και υπάρχουν κι όχι γιατί μου έδιναν την δροσιά τους ή την ομορφιά τους. Τόσα χρόνια έδιναν! Κουράστηκαν να δίνουν! καιρός να τα ποροσέξουμε και να τα θαυμάσουμε εμείς τώρα που μας χρειάζονται. Εγώ τώρα θα πηγαίνω πιο συχνά, για να μην νιώσουν μόνα. Μακάρι να το κάνεις κι εσύ και όλος ο κόσμος! Τους τουρίστες φοβάμαι, μα ξέρω πως εκείνα τώρα έχουν κάτι μαγικό πάνω τους, που σίγουρα όλους θα τους τραβήξουν κοντά τους!
    Θα την αγαπήσουμε πιο πολύ την καινούργια μας πλατεία! θα το δεις!
    Θα γίνει "Η ΠΑΡΑΜΥΘΟΥΠΟΛΗ" του Πηλίου και εμείς οι ήρωές της!
    Να είσαι καλά, Στέβο!
    Και να μου γράφεις! Κι ας με προσβάλλεις...
    Α! Και τ' άλλο! Τον πλάτανο με την βρύση δεν τον κλάδεψαν, παρόλο που κάποια κλωνάρια είναι επικίνδυνα. Γιατί; Για πες μου εσύ που ξέρεις...
    Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. εαρινή μου συμφωνία, σ' ευχαριστώ κορίτσι μου για την κατανόηση. Εξήγησα στο (στην;) Στεβο εγώ. Πυκνό φύλλωμα δεν ξέρω αν και πότε θα δώσουν. Του χρόνου θα δούμε.
    Δεν μπορεί! Υπάρχουν τόσο βαθιές ρίζες που από κάπου θα τινάξουν! Μπορεί ν' αργήσουν, αλλά θα γίνει!
    θα τα ξαναδούμε πράσινα! Θα τ' αγαπάμε όμως κι έτσι! Ε, εαρινούλα μου; Δεν θα ρθεις με την παρέα σου να πάμε εκεί να πιούμε καφεδάκι; Θα έχουμε τόσα να πούμε!
    Φιλιά πολλά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Παιδίσκη μου, μη μαλώνεις με τον (την) πατριώτη μου! Έχει κάτι το εξωτικό τώρα! Έλα το καλοκαίρι και θα δεις! Θα βρεις τον πρίγκηπά σου, σίγουρα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. siga min ton brike!me ti dioptres tis ligo diskolo..

    ΑπάντησηΔιαγραφή