Τετάρτη, Οκτωβρίου 03, 2007

Συγχαρητήρια στη σωστή γειτονιά του 19χρονου πατροκτόνου!


Και ποιον δεν έχει συγκινήσει η συμπαράσταση της γειτονιάς του 19χρονου πατροκτόνου!
Θυμίζει παλιές εποχές που οι άνθρωποι ενδειαφέρονταν για τον συνάνθρωπό τους. Νιώθω την ανάγκη να τους συγχαρώ που παρέμειναν Άνθρωποι και αρπάζω την ευκαιρία να πω κάτι.
Η αστυνομία πάντα ξέρει ποιες οικογένειες είναι προβληματικές, πάντα έχουν παρεδώσε μ' αυτές, αλλά ποτέ δεν παίρνουν τα σωστά μέτρα. Δεν νοιάζονται πραγματικά και όταν γίνει ένα κακό, λένε "η αστυνομία ήξερε το πρόβλημα, αλλά..." το κακό έγινε!
Και τι έκανε;
Τίποτα!
Εγώ κάποτε αναγκάστηκα να τονίσω ένα πρόβλημα μέσω ενός βιβλίου,
εφόσον ήταν αληθινή ιστορία. Περίμενα να ενδειαφερθούν ειδικοί και να τρέξουν... αλλά...
Το 100 μπαινοβγαίνει ακόμα σ' αυτό το σπίτι και η οικογένεια πάει απ' το κακό στο χειρότερο...
Εκείνο το κοριτσάκι μεγάλωσε, όπως και τα άλλα παιδιά, μέσα στα λάθη και τα συνεχίζει κι αυτό...
Μονόδρομος.
Για πιο ενδειαφέρον του γείτονα συζητάμε, όταν το ίδιο το κράτος δεν ενδειαφέρεται;
Τι να σου κάνει και ο γείτονας, όταν είναι ένας και όταν έχει τα δικά του προβλήματα;
Που να πάει να μπλέξει;
Από πέρσι έχω ενοχλήσει πολλές φορές κάποιες υπηρεσίες να ενδειαφερθούν για ένα άλλο κοριτσάκι. Τίποτα κι από κει!
Πέρασε ο καιρός, παραιτήθηκα κι εγώ. Απογοητεύτηκα. Ένας κούκος δε φέρνει την Άνοιξη!
300 όμως στη βουλή, θα μπορούσαν να κάνουν πολλά!
Χτύπησα και πόρτες... και καμπανάκια κι εδώ στο μπλογκ, τίποτα!
Υγ. Και μια και πήρα φόρα απόψε, έχω κι εγώ ανάγκη απ' την βοήθειά σας στην ΑΝΑΣΑ:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου