Παρασκευή, Οκτωβρίου 19, 2007

Σφραγίδα

8 σχόλια:

  1. μια λέξη και μια εικόνα που τα λένε όλα!
    καλό σου σαββατοκύριακο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ομορφιές στα μάτια σου, ίδιες στη καρδιά σου!
    Που η αντανάκλαση;

    Φιλώ σε άνεμε της χαράς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. όμορφες φωτό όλες. Τελικά αυτό το Πήλιο είναι όμορφο όλες τις εποχές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πού η αντανάκλαση, άνεμε της αγάπης;
    Φιλιά πολλά, αγαπημένη μου καπετάνισσα!
    Δίνεις άλλη νότα όταν με επισκέπτεσαι! Σ' ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όλα τα βουνά μας γιώργο μου, το ίδιο όμορφα είναι! Να μην είμαι και εγωίστρια! Αρκεί να τα προσέχουμε, για να τα έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Οι εικόνες όπως πάντα φανταστικές.

    Την καλημέρα μου γλυκιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ευχαριστώ, κορίτσι μου!
    Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή