Παρασκευή, Ιανουαρίου 12, 2007

Ήρθε κι έδεσε!


Όλα τα 'χει η Μαριορή...... οι ποντικοί μας άλλαξαν τα φώτα!

Έγινε κι αυτό! Όχι που δεν θα γινόταν!

"Έχεις πάρει λαχείο!" μου είπε ο ηλεκτρολόγος μόλις είδε την βλάβη.

"Το ξέρω!" του είπα."Όχι ένα, πολλά!Κι ένα ένα τα εξαργυρώνω...."

Ώρα 6;
Σκοτάδι. Και τώρα τι κάνουμε;
Κεριά. Πολλά κεριά. Ευτυχώς που μια λόξα μου βγαίνει σε καλό. Γερό απόθεμα.

Φέραμε την Ανάσταση πρόωρα.
Υπό το φως των κεριών γράφω σε ένα χαρτί.
Πρέπει. Για να μην τσιρίξω.
Η γειτονιά έτσι κι αλλιώς έξω είναι, λόγω του προβλήματος. Όλη μέρα (και ώρες απ' την νύχτα), στο πόδι κι αυτοί.

4 διαμερίσματα, τα τρεία είχαν το ίδιο πρόβλημα. Ο ένας τον πρώτο μήνα αφού ήρθαμε. Ο άλλος πέρυσι και ο άλλος πριν χρόνια.

"Εσύ ήσουν τυχερή! Στα κόψανε τελευταία!"

Ναι. Τα δικά μου καλώδια τα τρώγαν αργά αργά. Χράτσα χρούτσα, χράτσα χρούτσα, σαν τον Χορν! Το απολάμβαναν! Περίμεναν την σημερινή μέρα για να μου δώσουν την χαριστική βολή.

Να πεις ότι τα άφηνα νηστικά! Τόση τροφή ρίχνω κάθε μέρα στον κήπο.

Όχι άλλο κάρβουνο.
Όχι άλλη γκίνια.
Δεν αντέχω!

Τα ποντίκια (ή λάθη της ΔΕΗ;) έκοψαν την υπόγεια παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και μέχρι να γίνει η εξωτερική παροχή ("από Δευτέρα.... ή όταν δω το φεγγάρι ανάσκελα" μου είπε ο ηλεκτρολόγος που έχει άλλες δουλειές κι ευτυχώς που σήμερα μας εξυπηρέτησε!) θα έχουμε ρεύμα πρόχειρα.

"Προσοχή" λέει, "τι θα λειτουργείς και πως θα το λειτουργείς.... Προσοχή στο καλώδιο εκεί κι εκεί".

"Τον υπολογιστή μπορώ;" Να τελειώσω τουλάχιστον εκείνα τα λινκ που τ' ανακάτεψα
χωρίς να ξέρω την τύφλα μου; Αυτό δεν το ρώτησα.

Εδώ ο κόσμος καίγεται.... τον χαβά μου εγώ. Νιώθω όμως ότι εκτίθεμαι χωρίς λόγο.

Ως τότε αγαπημένες μου "φωνές"
(κι αφού πρώτα συνέλθω απ' τις παρενέργειες των ποντικών και όλης της ανάποδης μέρας)
αφήστε με να σας αγαπάω και όπου φτάσουμε....

Τίποτα δεν τέλειωσε ακόμα, όσο ζούμε και πονάμε!

5 σχόλια:

  1. Όσο ζούμε κι αγαπάμε,ναι!

    Πολλές φορές δικά σου γραπτά,κάτω από ένα κερί,θα μοιάζουν με μια άλλη Ανάσταση,είναι αλήθεια!

    Γρήγορη αποκατάσταση της βλάβης εύχομαι,και θυμήσου να ξεκουραστείς.

    Φιλί και γιασεμί φυλαγμένο απ'τον Ιούλιο σου αφήνω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαρινάκι μου γλυκό, καλώς όρισες!
    Περαστικά και σιδερένια!
    Όσο ζούμε θ'αγαπάμε, και θα πονάμε και θα κλαίμε και θα γελάμε. Έτσι πάει. Μόνο που εμένα μου τα δίνει όλα μαζί. Όλα μαζί τα καλά, όλα μαζί και τ' ανάποδα. Είναι κι άλλα.
    Οι ποντικοί ήταν το αποκορύφωμα.
    Που θα πάει; Θα περάσει κι αυτό!
    Το μόνο ευχάριστο της μέρας μου, να μην πω της βδομάδας μου, ήταν ότι όλα με σένα πήγαν καλά και χαίρομαι πραγματικά γι' αυτό.Πάνω απ' όλα είναι ή υγεία!Κάτι μαζεμένες γκαντεμιές, θα περάσουν! Που θα πάνε; Μόνο έξοδα, εκνευρισμό και πανικό φέρνουν.
    Όντως νιώθω πολύ κουρασμένη Μαρίνα μου, μα πρέπει να τελειώνω με τα λινκ.Μετά θα σας ζητήσω άδεια διαρκείας, όχι πως τώρα δεν πήρα από την σημαία!
    Το ιμέιλ σου είναι εντάξει τώρα;
    Φιλιά πολλά, καλό και ξεκούραστο βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Παιδιά, για βάλ' τε ένα χεράκι!
    Κλούβιασα! Όχι τίποτα άλλο, δεν μπορώ και να έρθω στο σπιτικό σας!
    Απορίες:
    Γιατί κάποια ονόματα φαίνονται τονισμένα;
    Πως μικραίνουν τα γράμματα ή μεγαλώνουν;
    Πως σβήνονται αυτές οι γραμμές κάτω απ' το όνομα;
    Πώς...καλά! Λύστε μου αυτά προς το παρόν όποιος ευκαιρεί. Κι εγώ δεν ευκαιρώ, αλλά προέκυψε!
    Καλημέρα σας!
    Εδώ κυκλάμινο του βουνού και του μπλογκ!
    Εκεί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. εκεί βοήθεια

    αφού κάνεις login, πάνω δεξιά πρέπει να σου λέει customize
    στο fonts and colors θα φτιάξεις τις γραμματοσειρές σου και το χρώμα τους
    Οι γραμμές κάτω από το όνομα υποδειλώνουν λινκ.
    Γιατί θες να τις σβήσεις;
    Μάλλον είναι θέμα browser

    Αν έχεις καιάλλες ερωτήσεις στείλε μου mail

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Στέφανε, βοήθειά μου, σ' ευχαριστώ!
    Τι θα πει login;Πού το βρίσκω αυτό, για να δώσω την εντολή;
    Όπως βλέπεις στέφανε, βαδίζω στα τυφλά. Κι ότι έκανα μέχρι εδώ, κατά τύχει έγιναν. Πείραμα στο πείραμα.
    Τις γραμμές τις θεωρούσα υπερβολή! Τώρα που μου εξηγείς και σ' ευχαριστώ πολύ γι' αυτό, δεν με πειράζουν καθόλου!
    Να σου στείλω μέιλ; Να σε βάλλω σε τέτοιο μπελά;Είπα να μην κουράσω κανέναν, γι' αυτό το ρώτησα εδώ.
    Σ' ευχαριστώ πάντως! Θα σ' έχω στα υπόψιν!
    Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή