Τρίτη, Ιουνίου 12, 2007

Τα λουλούδια μου μεγάλωσαν... και άνθισαν!



Πέρασε περίπου ένας χρόνος από τότε...


που είδα το πρώτο φως, ενώ φύτευα λουλούδια...
(εδώ: http://kyklaminovounou5.blogspot.com/2007/03/blog-post_2274.html )

Τα λουλούδια εκείνα, μεγάλωσαν και άνθισαν!

Επειδή γύρω μας επικρατεί πολύ θλίψη και πόνος, θέλησα να θυμήσω ότι η ζωή συνεχίζεται με μας, αλλά και χωρίς εμάς...
Κι όπως μου έγραψε ένας φίλος:
"Πιστεύω στα ωραία πουλιά που πετάγονται μες απ' τα πιο πικρά βιβλία
πιστεύω στο φίλο που συναντάς άξαφνα μέσα σ' ένα παραμύθι
πιστεύω στο απίστευτο που είναι η πιο αληθινή μας ιστορία..."
(Ο τυφλός με το λύχνο).
"Ας γράψουμε, λοιπόν,
ένα γράμμα με παραλήπτη ανύπαρκτο,
κι όπως περπατάμε
ας το αφήσουμε να μας πέσει,
τάχα,
κατά τύχη στο δρόμο.
Αύριο, μεθαύριο,
θα το βρουν ξεθωριασμένο απ' τη βροχή
και τότε θα 'χει πάρει όλο το νόημά του..."
(Μικρά γυμνάσματα λησμονιάς).
Τάσος Λειβαδίτης
Σ΄ευχαριστώ, φίλε!
Συμφωνώ και με σένα και με τον ποιητή!

8 σχόλια:

  1. Πω,πω ορτανσίες.....
    Λάτρεωα το Πήλιο ΚΑΙ γι' αυτό το λόγο

    Γλαρένιες αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σου ελπίδα μου με τα ωραία σου χρώματα!!!!

    Πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. όνειρο οι ορτανσίες σου, κατερινάκι... :))))))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πανέμορφα λουλουδάκια. Πάντα έτσι να είναι ο κήπος της καρδιάς όμορφος και γλυκός όπως εκείνος στο σπίτι. Πάντα ανθισμένα λουλούδια να στολίζουν τις σκέψεις σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. να είσαι πάντα καλά ελπίδα μου....
    και στην καρδιά σου να ανθίζουν τα πιο όμορφα λουλούδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τυχερή, πόσα λουλούδια και πόσα χρώματα! Για τους ανθισμένους κήπους σου θα παραμίλώ με αγάπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Παιδιά είμαι Αθήνα και είμαι απογοητευμένη μέχρι αηδίας.
    Θα τα πούμε από Βόλο.
    Φιλιά σε όλους.
    elpida

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μα εγώ βλέπω κι άλλον έναν ανθόκηπο, ευωδιαστό, ορθάνοιχτο στο φως επίσης!

    Μήπως -λέω- τα χέρια που φρόντισαν αυτές τις ομορφιές, ανήκουν σε καρδιά που τους μοιάζει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή