Δευτέρα, Ιουνίου 04, 2007

Έφυγε ο Σωτήρης Μουστάκας


Καλό σου ταξίδι Σωτήρη!

7 σχόλια:

  1. θα τον θυμόμαστε με τις γνωστές ατάκες του!
    καλημέρα σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλο ταξιδι στον μεγαλο αυτο ηθοποιο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πάει και ο Σωτήρης...
    ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΤΑΞΙΔΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γεια σου μελομένε μου!
    Αυτούς τους ανθρώπους και να θέλουμε να τους ξεχάσουμε, δεν γίνεται! Ζουν ανάμεσά μας απ' το "έργο" που άφησαν πίσω τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γεια σου γλαρένια μου!
    Ήταν ξαφνικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΗΘΟΠΟΙΟΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΦΩΣ.
    ΕΙΝΑΙ ΚΑΗΜΟΣ ΠΟΛΥ ΠΙΚΡΟΣ
    ΚΑΙ ΣΤΕΝΑΓΜΟΣ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟΣ.
    ΜΙΛΗΣΕ!
    ΚΛΑΙΣ;
    ΟΧΙ ΔΕ ΛΕΣ.
    ΜΗΠΩΣ ΠΕΙΝΑΣ;
    ΚΑΙ ΤΙ ΝΑ ΦΑΣ!
    ΟΛΟ ΓΥΡΝΑΣ,
    ΠΕΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΠΑΣ;
    Σ'ΑΝΑΖΗΤΩ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΑΥΤΟ,
    ΓΙΑΤΙ ΕΙΜ'ΕΓΩ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟΣ
    ΚΑΙ ΘΛΙΒΕΡΟΣ ΗΘΟΠΟΙΟΣ.
    ΘΑ ΠΑΙΞΕΙΣ ΜΙΑ,
    ΘΑ ΠΑΙΞΩ ΔΥΟ.
    ΘΑ ΚΛΑΨΕΙΣ ΜΙΑ,
    ΘΑ ΚΛΑΨΩ ΔΥΟ.
    ΣΑΝ ΚΑΛΑΜΙΑ ΘΑ Σ'ΑΡΝΗΘΩ,
    ΘΑ ΣΚΕΠΑΣΤΩ,
    ΘΑ ΤΥΛΙΧΤΩ Μ'ΑΣΠΡΟ ΠΑΝΙ
    ΚΙ ΕΝΑ ΠΟΥΛΙ,
    ΑΣΠΡΟ ΠΟΥΛΙ
    ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΛΕΙ Τ'ΑΛΛΟ ΠΟΥΛΙ,
    ΜΑΥΡΟ ΠΟΥΛΙ.
    ΠΑΡΗΓΟΡΙΑ ΣΤΗ ΛΥΓΑΡΙΑ,
    ΥΠΟΜΟΝΗ!
    ΑΧ,ΠΩΣ ΠΟΝΕΙ!
    ΚΙ ΥΣΤΕΡΑ ΛΕΣ
    ΓΙΑ ΔΥΟ ΤΡΕΛΕΣ
    ΠΟΥ Μ'ΑΓΑΠΟΥΝ
    ΓΙΑΤΙ ΣΙΩΠΟΥΝ,
    ΓΙΑΤΙ ΣΙΩΠΟΥΝ;
    ΕΛΑ ΣΤΟ ΦΩΣ,
    ΠΑΙΖΩ!
    ΘΑ ΔΕΙΣ!
    ΕΙΜΑΙ ΣΟΦΟΣ!
    ΜΗΝ ΑΠΟΡΕΙΣ:
    ΕΛΑ ΣΤΟ ΦΩΣ,
    ΠΑΙΖΩ ΘΑ ΔΕΙΣ!
    ΗΘΟΠΟΙΟΣ,
    ΟΤΙ ΚΙ ΑΝ ΠΕΙΣ
    ΕΙΝΑΙ ΚΑΗΜΟΣ
    ΠΟΛΥ ΠΙΚΡΟΣ
    ΚΑΙ ΣΤΕΝΑΓΜΟΣ,
    ΠΟΛΥ ΒΑΘΥΣ!
    ΗΘΟΠΟΙΟΣ,
    ΕΙΤΕ ΜΩΡΟΣ,
    ΕΙΤΕ ΣΟΦΟΣ,
    ΕΙΜΑΙ ΚΙ ΕΓΩ,
    ΚΑΘΩΣ ΚΙ ΕΣΥ,
    ΕΙΣΑΙ ΠΑΙΔΙ ΠΟΥ ΚΑΡΤΕΡΕΙ,
    ΚΑΤΙ ΝΑ ΔΕΙ.
    ΠΙΕΣ ΤΟ ΚΡΑΣΙ,
    ΣΤΑΛΑ ΧΡΥΣΗ
    ΑΠ'ΤΗΝ ΨΥΧΗ,
    ΩΣ ΤΗΝ ΨΥΧΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή