Σάββατο, Ιουνίου 30, 2007

ΟΝΕΙΡΟΠΗΛΙΟΡΕΙΤΙΣΣΑ!



Παράξενη που είναι η ζωή!
Πάντα θαύμαζα τους ποιητές όπως και τους Κρητικούς. Ποιος να το πίστευε πως έτσι τυχαία, με κοινή αγάπη για τα λουλούδια, θα γνώριζα έναν άνθρωπο που τα συνδυάζει και τα δυο, αλλά σε υπερθετικό βαθμό.
Σας έχω ξαναμιλήσει για τον Κώστα Χατζάκη, τον υμνοποιητή της Κρήτης. Τόσο πάθος σε καλλιτέχνη δεν έχω ξαναδεί.
Μόλις γυρίσαμε απ’ το τσιπουράδικο που τον κεράσαμε με τον άντρα μου και νιώθω ότι γύρισα από μια ποιητική βραδιά.
Ο Κώστας έδωσε παράσταση απόψε, κι ένοιωσα πολύ όμορφα. Μεγάλο το έργο του, όπως μεγάλος είναι κι ο αγώνας του να το διαλαλήσει, να τον γνωρίσει ο κόσμος.
Το Πήλιο τον ενέπνευσε πολύ και τον φέρνει συχνά κοντά μας.
Μούσα του μια Πορταρείτισσα!
Να είσαι καλά Πορταρείτισσα που έκλεψες τον Κώστα απ’ την Κρήτη και τον έφερες να υμνήσει την Ζαγορά, το Βελεστίνο, τον Ρήγα, εσένα και όχι μόνο!

Το ποίημα το ονόμασε ο Κώστας "Ονειροπηλιορείτισσα για να πιάνει" λέει, "όλες τις Πηλιορείτισσες, για να μην αδικήσει καμία!"
Το ποίημά του διαβάζεται από κάτω προς τα πάνω, γιατί λέει, "η καρδιά του ήταν κάτω και πέταξε ψηλά!"

Πάντα ψηλά να είσαι Κώστα! Κι ακόμα πιο ψηλά! Όλο και ψηλότερα και πάντα ευτυχισμένος! Όπως τώρα!

ΟΝΕΙΡΟΠΗΛΙΟΡΕΙΤΙΣΣΑ!

4. ΛΑΜΠΕΡΟΞΑΣΤΕΡΙΤΙΣΣΑ! ΜΕ ΓΛΥΚΟΣΕΡΙΑΝΙΖΕΙΣ!

Β. 3. ΟΝΕΙΡΟΠΗΛΙΟΡΕΙΤΙΣΣΑ! ΜΕ ΑΣΤΕΡΟΠΛΟΥΤΙΖΕΙΣ!

2. ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΑΡΧΟΝΤΙΣΣΑ! ΟΥΡΑΝΟΥΨΩΣΕ ΜΕ!

Α. 1. ΟΝΕΙΡΟΠΗΛΙΡΕΙΤΙΣΣΑ! ΜΑΓΙΚΟΦΤΕΡΩΣΕ ΜΕ!

ΥΜΝΟΠΟΙΗΤΗΣ
ΧΑΤΖΑΚΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ ΤΟΥ ΗΛΙΑ (Κ.Χ)

ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΠΗΛΙΟ!

2007 ΜΑΓΙΟΕΝΑΤΗ!





Ο Κώστας χάρισε στον άντρα μου ένα μαχαίρι Κρητικό που γράφει μια υπέροχη μαντινάδα:

«Έθιμο το ’χω από παλιά
μαχαίρι να χαρίζω
σ’ ανθρώπους που τους αγαπώ
και που τους ξεχωρίζω»

Σ’ εμένα χάρισε έργα του που είναι η ψυχή του η ίδια, με αφιερώσεις καρδιάς.
Όλα μας τα χάρισε ο Κώστας!
Κι όχι μόνο σε μας. Σε όλη την ανθρωπότητα χαρίζει τα έργα του, γιατί είναι όπως λέει και ο ίδιος, ΠΑΝΑΝΘΡΩΠΙΝΟΣ!

Είμαι χαρούμενη απόψε και σας το γράφω, έτσι αυθόρμητα!

4 σχόλια:

  1. Το πήλιο... Το πήλιο που κι αυτό υπέστη τεράστια καταστροφή. Η έμπνευση του ήταν λες... Τι ποήμα θα γράψει άραγε μετά απ' την πυρκαγιά...;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Βαγγέλη μου, αν δει, σίγουρα θα βγει θρήνος και μοιρολόι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ας είναι.. Αυτά είναι και τα πιο όμορφα ποιήματα. Απ΄τα βάθη της ψυχής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή