Τρίτη, Δεκεμβρίου 12, 2006

Χριστουγεννιάτικες χειροτεχνίες της Νένης.

Μια καλή κυνηγός δεν θα έχανε ποτέ την ευκαιρία να συλλάβει επ' αυτοφόρω την Νένη που, καλλιτέχνιδα πάντα, βρήκε τρόπο να διακοσμήσει το σπίτι της για τα Χριστούγεννα και να ετοιμάσει τα δωράκια των φίλων της, με τα χρυσά της τα χεράκια.

Μου είπε ότι είχε καιρό που μάζευε αποξηραμένα φυτά, φύλλα, κουκουνάρια και ότι άλλο χρειαζόταν.
Αγόρασε καλαθάκια, ελάχιστα έτοιμα στολίδια και μπογιές σε σπρέι χρυσό, ασημί και κόκκινο
και έτοιμος ο στολισμός και τα δώρα!















Δεν είναι μόνο ότι περνάς ευχάριστα την ώρα σου. Δεν είναι μόνο ότι δημιουργείς και το αποτέλεσμα έχει την σφραγίδα σου. Δεν είναι μόνο ότι το δώρο που θα κάνεις έχει κάτι από σένα. Είναι και το οικονομικό. Αυτό που το βάζεις; Το πιο φτηνό στολιδάκι για το Χριστουγεννιάτικο δέντρο έχει 0,50 λεπτά, ενώ ένα σπρέι χρώματος έχει 3,50. Όσο για αποξηραμένα φυτά, έχει τόσα στον δρόμο! Ακόμα και η τσουκνίδα είναι πολύ όμορφη σε χρώμα ασημί!

Μπράβο Νένη!

6 σχόλια:

  1. Όντως είναι υπέροχες δημιουργίες. Είναι εκπληκτικές για να λέμε αλήθεια. Ζηλεύω, θέλω κι εγώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εύγε Κ.Νένη
    Αμ τι..έτσι πάει!Τα καλύτερα είναι αυτά που τα φτιάχνουμε εμείς και ειδικά αυτά που τα προσφέρουμε!
    Μοσχοβολούν απο αγάπη :)

    Φιλάκια
    Ελπίζω να είσαι καλύτερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έχεις γίνει τρομερή ...φωτογράφα!
    Το μόνο που δεν μ' αρέσει είναι το μαρκάρισμα της φωτογραφίας με την ημερομηνία. Το θεωρείς απαραίτητο να έχει τυπωμένη επάνω η κάθε φωτογραφία την ημερομηνία που τραβήχτηκε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ο δείμος του πολίτη
    Κι εγώ απ' την πολύ ζήλεια, κοντεύω να βαφτώ και να στολιστώ ολόκληρη τελευταίως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φιλάκια εξίλιο μου!
    Αν σκεφτείς τα χειρότερα, λες: είμαι μια χαρά εξίλιο μου!
    Εσύ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. a.f.marx
    Κι ακόμα δεν είδες τίποτα φίλε μου!
    Έχω πολύ καλό υλικό! Χρόνο δεν έχω τελευταίως.
    Όσο για την ημερομηνία είναι ένα απ΄τα μεγαλύτερα προβλήματα που συναντώ με την μηχανή. Μου την σπάει όταν θέλω να βάλω εδώ και πολλές φορές καταφέρνω να κόψω την ημερομηνία, χωρίς να χαλάσω το τοπίο.
    Στις προσωπικές φωτο μ΄αρέσει η ημερομηνία. Στα τοπία με σκοτώνει.
    Υπομονή! Θα το μάθω κι αυτό, μαζί με τόσα άλλα.
    Σ΄ευχαριστώ που μου γράφεις!
    Σου έχω πει ότι σε εκτιμώ πολύ ή το ξέχασα;
    Καλό σου βράδυ, φίλε μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή