Παρασκευή, Δεκεμβρίου 22, 2006

"...Εκ βαθέων..."


άλεχτος λόγος
άλεχτα χρόνια
χρόνια τα χρόνια


Θ΄αφήσω
εδώ δα την καρδιά μου
να μετρήσεις τους στίχους της
-εγώ θα φύγω-


Μόνος σα μείνεις
της αγάπης τα δώρα
θα σου δώσει.
ροδομέλι σου φύλαγε
-για τη στιγμή-
Χαιρέτημα και χάδεμα


Θ΄αφήσω
εδώ δα την καρδιά μου
να λιαστείς
στα πρωινά της

Ατόλμητες ώρες
άνανθοι καιροί
φύλαξαν τα λόγια μου
Μέτρησε τις αλήθειες τους
-τώρα-

Τώρα θα ξέρεις...
-Άκου
-Στέκω αντίπερα-

"Βράχι που έκρυψε γλυκοθύμητους πόνους
στάχυ που κάρπισε σπόρους ζωής
Μελιχρό μεσημέρι Κυριακάτικης μέρας"

Αφήνω εδώ δα την καρδιά μου
όλο φως, να την πάρεις.
Στους γυάλινους ήχους
της σιωπής, κρατησέ την
Κράτησέ την απ΄το Μεγάλο δάκρυ
τ' ουρανού και...
"εξάλειψον το ανόμημά μου..."

Ποίηση
Χαρούλα Ηλία-Φράγκου
ΜΕΛΙΡΡΥΤΟΙ ΛΟΓΟΙ εκδόσεις Ώρες 1999

2 σχόλια: