Κυριακή, Δεκεμβρίου 03, 2006

Τα γυμνά δέντρα έπεισαν τον blogger



18 σχόλια:

  1. άβατον
    περισσότερο γυμνές δεν γίνεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα..

    (Και συγνώμη για το άσχετο του θέματος...)
    Για να μην ξαναέχεις πρόβλημα μαζί του...
    Εμένα όταν ο blogger μου κάνει κόνξες,
    (σχεδόν πάντα δηλαδή..) τις ανεβάζω εδώ, και λύνεται το πρόβλημα...
    (Να επιλέξεις "remove resize", "οptimize without resizing", & τον κωδικό "hotlink for websites" ...)


    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημερα ελπιδα...
    ομορφο θεμα τα δεντρα. τους μοιαζουμε..
    φιλια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. λάτρευα το χρώμα των φύλλων τους το φθινόπωρο...
    μου δειξες μια άλλη τους πλευρά που μάλλον εσκεμμένα αγνοούσα..
    σε φιλώ
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Oμορφα δεντρα..κι ας ειναι ετσι γυμνα:)

    Καλησπερα!!:**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ...εχουν κι αυτα την ομορφια τους...

    ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τα δένδρα του Πηλίου τα γνωρισα Ιούνιο μηνα στον "οργασμό" τους. Αυτη η εικόνα εχει μιαν αλλη μαγεία. Λιτη και θλιμμενη σαν μεγάλη εβδομάδα, όμως εξ' ίσου ενδιαφέρουσα.
    ΜΙλάνε μονες τους η εικόνες. Εμείς σιωπούμε, όπως η φύση αυτή την εποχή.
    Σ΄ευχαριστούμε.
    Υ.Γ. Πώς θα βλέπαμε ολααυτ.α ανδεν ξανέγραφες. Μου λες;
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. H Φιλουμένα ειμαι. Μου έφαγε και το ονοματάκι εκτος από τις φωτογραφιες....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Παιδίσκη μου, σ΄ευχαριστώ για την συμβουλή. Μακάρι να μπορούσα να την αξιοποιήσω. Πήγα στο "εδώ" σου και σ΄ευχαριστώ, αλλά....
    Ίσως άλλη στιγμή τα καταφέρω.
    Ο μπλόγγερ χθες μου έσβησε το κείμενο που τελείωνα και τις φωτο τις είχε δεχτεί. Μετά δεν μπορούσα να μπω στα μπλογκ γενικά, για καμιά ώρα.
    Σήμερα αντιστέκεται στις φωτο. Μου την σπάει.Πρέπει να κάνω δέκα απόπειρες για μια φωτο και αν.
    Τέλος πάντων.
    Σ΄ευχαριστώ που ήρθες και για την ενημέρωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ τους μιάζουμε alicia.Ευχαριστώ για την επίσκεψη.
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χαίρομαι που σ΄αρέσουν εξίλιο μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ματζικα
    Πάντα θα υπάρχει μια άνοιξη κι ένας χειμώνας που θα έρχεται και θα φεύγει...
    Ευχαριστώ μάνζτικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. σεβαροσε έχουν μια σκληρή, μα αληθινή ομορφιά.
    Φιλιά κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. φιλουμένα μου, έλα τώρα...
    Έχει τόσες το γκουγκλ...
    Αχ! ρε φιλουμένα!
    Φιλιά! Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή