Σάββατο, Ιουλίου 14, 2007

Ο ΟΥΝΤΕΖΕ του ΠΑΟΚ και ο Ουντέζε μας!







Αν φωνάξεις "Ουντέζεεεε!", δύο θα γυρίσουν!
Ένας είναι ο παικταράς του ΠΑΟΚ και ο άλλος είναι ο σκύλος μας!
Ο άντρας μου τον βάφτησε έτσι, λόγω της μεγάλης του αγάπης για τον ΠΑΟΚ!
Εκείνη την εποχή ήρθε ο Μεγάλος ΟΥΝΤΕΖΕ, βρήκαμε και το σκυλί και ήρθε κι έδεσε και το όνομα!
Λίγοι μέχρι στιγμής καταφέρνουν να πουν σωστά το όνομά του. Άλλοι τον φωνάζουν Νταίζη, άλλοι Νταίζε και βαρέθηκα να εξηγώ που εμπνευστήκαμε το όνομά του.
Ο άντρας μου έχει μεγάλη αδυναμία σ' αυτό το σκυλί. Με δάγκωσε τρεις φορές κι ακόμα δεν μπορεί να διαλέξει ανάμεσα σ' αυτό και σε μένα. Έχω εμπεδώσει πια ότι είναι το γούρι του και κι ότι τον δένει συναισθηματικά με τον ΠΑΟΚ.
Όταν έφυγε ο ΟΥΝΤΕΖΕ απ' τον ΠΑΟΚ είχε στεναχωρεθεί πολύ και συχνά έλεγε στον Ουντέζε:
"Τι θα κάνουμε τώρα Ουντέζε που έφυγε ο ΟΥΝΤΕΖΕ; Θα σ' αλλάξω όνομα; Όχι! Θα τον περιμένουμε να γυρίσει!"
Το σκυλί δεν καταλάβαινε και πολλά.
Τη μέρα που γύρισε όμως ο ΟΥΝΤΕΖΕ, τρελάθηκε απ' τη χαρά του και του έλεγε πολλά.
"Δε σου έλεγα εγώ ρε Ουντέζε ότι θα γυρίσει ο ΟΥΝΤΕΖΕ;"
Αν δεν κατάλαβε ακριβώς τι έγινε ο Ουντέζε, κατάλαβε ότι τ' αφεντικό του ήταν πολύ χαρούμενο! Τον πήγε μακρινή βόλτα, τον έκανε μπάνιο, του έδωσε και παϊδάκια!
Όχι παίζουμε!
Το ποστ αυτό είναι αφιερωμένο στον άντρα μου, τον κύριο Δημήτρη Παπαθεοδώρου του Αναστασίου και της Ελένης, γεννημμένος στην Χλόη Βελεστίνου, ο γνωστός ΠΑΠ στα γήπεδα από παιδί, ως ποδοσφαιριστής σε ομάδες της Μαγνησίας, Λαρίσης και Θεσσαλονίκης, ως προπονητής σε ομάδες της Μαγνησίας και ως ΠΑΟΚΤΖΗΣ μέχρι το τελευταίο κύτταρο!
Του το χρωστούσα του άντρα μου αυτό το ποστ και πολύ το φχαριστήθηκα!
Αν με ξαναδαγκώσει το σκυλί, θα ζητήσω αποζημίωση απ' τον ΠΑΟΚ και απ' τον ΟΥΝΤΕΖΕ!
Εκτός αν τον ζητήσουν για μασκότ της ομάδας νωρίτερα και την γλυτώσουν κι αυτοί κι εγώ!
Σίγουρα ο άντρας μου εκεί θα τον δώσει!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου