Παρασκευή, Ιουλίου 13, 2007

ΤΑ ΝΕΑ, η ψιλικατζού κι εγώ!




Την Τετάρτη στις 11 Ιουλίου μια πολύ καλή φίλη με ενημέρωσε ότι η εφημερίδα ΤΑ ΝΕΑ, στο άρθρο της Εύης Ελευθεριάδου, μιλούσε για τα μπλογκ και κάπου ανέφερε και το όνομά μου. Απόρησα γιατί τα δικά μου βιβλία προυπήρχαν και δεν είχαν καμμιά σχέση με τα μπλογκ.
Αν και βρέθηκε εκεί το όνομά μου κατά λάθος, θέλω να ευχαριστήσω πολύ την κυρία Εύη Ελευθεριάδου, γιατί όταν αυτά τα λάθη είναι για καλό, μόνο χαρά δίνουν!
Ωφείλω όμως να ζητήσω συγγνώμη απ' τους μπλογγερ, που τους έκλεψα λίγη απ' τη δόξα τους και να το διευκρινίσω, αν κατά λάθος δόθηκε αυτή η εντύπωση από μένα.
"Το γράμμα στη μάννα... με 2ν", γράφτηκε το 1991-1994, το εξέδωσα μόνη μου δύο εκδόσεις Οκτώβρη του 97 και Φλεβάρη του 98.
Απρίλη του 98 τελείωσε και από τότε ώς τον Μάιο του 2006 που έκαναν την τρίτη έκδοση οι Εκδόσεις ΚΑΛΥΔΩΝ, μοιραζόταν σε φωτοτυπίες.
Τα υπόλοιπα βιβλία μου πάλι προυπήρχαν, πάλι με δικά μου έξοδα.
Να κλείσω εδώ την μεγάλη παρένθεση, όσον αφορά εμένα και να πω πως χθες που είχα χρόνο 5 ώρες μέσα στο λεωφορείο, ενώ έχω στίβες βιβλία αδιάβαστα, τελείωσα το μυθιστόρημα του Δημήτρη Μαμαλούκα και πρόλαβα και διάβασα και την ψιλικατζού.
Και τα δυο με κράτησαν συντροφιά με διαφορετικό τρόπο το καθένα.
Περισσότερα στην Βιβλιοπαρουσίαση:
Και μια και η ψιλικατζού μου έχει την τιμητική της σήμερα από μένα,
το μπλογκ της είναι:
απόσπασμα του βιβλίου της, εδώ:
http://xpsilikatzoy.wordpress.com/2007/03/06/0106032007/
Συγχαρητήρια κι από δω ψιλικατζού μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου