Κυριακή, Ιουλίου 15, 2007

"Γελάω" με την Γελλάς!








Ευτυχώς που η προηγούμενη Αρχή μετακόμισε και μια άλλη Νέα Αρχή μόλις σήμερα γεννήθηκε μέσα απ' τα μπλογκ! Είναι για όσους δεν το μάθατε ακόμη η εφημερίδα των μπλόγγερ, η Γελλάς!
Μόλις ήρθε ο άντρας μου ο περιπτεράς και μου την έφερε!
Χάρηκα πολύ παιδιά! Συγχαρητήρια! Είναι μια Αρχή που έπρεπε κάποια στιγμή να ξεκινήσει!
Δεν την διάβασα ακόμη, για να δω πόσο θα με εκφράζει, μα αυτό δεν έχει νόημα!
Η Αρχή έγινε και πρέπει να συνεχιστεί! Αν και δεν γελάω εύκολα, ξέρω καλά ότι εσείς θα τα καταφέρετε!
Σαν καλή περιπτερού που είμαι, όχι μόνο μέσω του άντρα μου, αλλά επειδή είμαι και η ίδια, άσχετα αν έχω άδεια μακράς διαρκείας, έτρεξα να κρεμάσω την εφημερίδα μας στην πρώτη θέση!
Και αυτό, όχι μόνο γιατί μ' αρέσει και στηρίζω κάθε νέα Αρχή, όχι γιατί είμαι κι εγώ μια συγγραφέας και μπλόγγερ, αλλά γιατί έχω πολύ ελεύθερο χώρο στην καρδιά μου, όπως εσείς, (εμείς) ζητάτε! (και ζητάμε) για όλους εσάς, για όλους εμάς και για όλους όσους σας (μας) διαβάζουν!
**********
Τώρα με συγχωρείτε, έχω διάβασμα! Πάλι δηλαδή μπλογγάρισμα, αλλά με άλλο τρόπο!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου