Τετάρτη, Μαΐου 09, 2007

Διευκρινήσεις...

Νομίζω πως επιβάλλεται να τις κάνω.

Το μπλογκ δεν έκλεισε. Έτυχε (πάνω που κάποιοι τώρα το μάθατε) να έχω πολλές υποχρεώσεις και να μην προλαβαίνω.

Τα σχόλια τα έχω κλειστά, πρώτα για μένα, για να μην αγχώνομαι να απαντήσω και δεύτερον γιατί δεν έχω τον χρόνο να τα ελέγχω. Έχω και πολλά μπλογκ, που να πρωτοκοιτάξω;

Ας πούμε ότι έχω άδεια απ' τη σημαία...

Θα επανέλθω δριμύτερη, ελπίζω!

Ξέρω! Δεν έβαλα το Πουρί! Στο πρόγραμμα είναι κι αυτό, μαζί με το Χορευτό. Μη μου παραπονιέστε!

Και μια ακόμη διευκρίνηση:
Εγώ έστειλα την ίδια μέρα σε όλες τις εφημερίδες του τόπου μου το παράπονό μου...
Έστειλα το ίδιο κείμενο και διαφορετικές φωτογραφίες στην κάθε μία. Αν κάπου έγινε μπέρδεμα από μένα και από κάποια εφημερίδα έλλειπε η φωτογραφία ή το κείμενο, ζητάω δημόσια ΣΥΓΓΝΩΜΗ!

Ήμουν πράγματι σε κατάσταση μεγάλου ΣΟΚ! Αν και ήμουν βέβαιη ότι ήταν όλα σωστά!
Άλλωστε είναι η πρώτη μου φορά που απευθύνθηκα μόνη μου στον Τύπο. Εύχομαι να μην ξαναχρειαστεί!

Ευχαριστώ ξανά από καρδιάς όλες τις εφημερίδες!

Με εκτίμηση
Κατερίνα Σταματίου-Παπαθεοδώρου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου