Παρασκευή, Μαΐου 18, 2007

Αν ήμουν πλούσια!


Ξημερώνει σε λίγο και πριν "σχολάσω" λέω να σας πω τα όνειρά μου!
Ναι, εγώ ξυπνητή τα βλέπω τα όνειρά μου, για να τα κουμαντάρω καλύτερα. Εύχομαι εσείς που κοιμάστε να βλέπετε τα πιο όμορφα όνειρα του κόσμου και ξυπνώντας να πραγματοποιηθούν όλα, μα όλα!

Τι καλά! Νιώθω σα να μιλάω σε ραδιοφωνικό σταθμό κι αντί για μουσική, να χαρίζω φωτο της Ανάληψης (που εσείς θα τις δείτε μέρα) και όνειρα, αντί για τραγούδια!
Όνειρο ζωής ήταν κι αυτό, αλλά φυσικά δεν πραγματοποιήθηκε. Μου δόθηκε ο σταθμός των μπλογκ όμως και η ελευθερία του και είμαι πολύ χαρούμενη γι' αυτό!

Λοιπόν, για να μην ξεφεύγω απ' τα όνειρά μου, αν ήμουν πλούσια

"κι αν είχαμε το χρήμα, λέει να ΄χαμε...."

που λέει και το τραγούδι, εγώ θα έκανα, Αν κέρδιζα ας πούμε ένα λαχείο, πολλά πράγματα!

Δεν ξεχνάμε και την υγεία όμως! Πρώτα απ' όλα η υγεία και η αγάπη! και η ειρήνη εννοείται, μα ξεφεύγω απ' το θέμα μου!

Κι επειδή δεν μου αρέσει το "Αν", το βγάζω!

Λοιπόν παιδιά, είμαι γερή, είναι καλά όλος ο κόσμος κι εγώ κέρδισα το λαχείο! Μιλάμε για πολλά λεφτά! Τσουβάλια ολόκληρα! Αφού έδωσα και σε σας! Μη βιάζεστε! Όλοι θα πάρετε!

Λοιπόν, μόλις τα πήρα, πήγα και ξεχρέωσα εκείνη την τράπεζα, που πήρα το δάνειο για το σπίτι στο χωριό. Δεν το άντεχα εκείνο το άγχος, παρόλο που τώρα άρχισε. Σκέψου 25 χρόνια! Θα είχαν λιώσει και τα κοκκαλάκια μου! Εκείνα τα παιδιά μου, θα μ' έβριζαν κάθε μέρα!
Ας είναι καλά το τζάκ ποτ! Την γλύτωσα!

Μετά, αγόρασα εκείνο τον κήπο μας απ' το αδελφό μου. Όχι ότι δεν θέλω να βλέπω γείτονες, αλλά το πονάω ρε παιδιά! Εκεί μεγάλωσα. Εκεί. Ένα ήταν κι η μάννα το μοίρασε σε δυο παιδιά. Είναι κι εκείνη η θέα που θα μου την σφάξει όποιος χτίσει διόροφο, όπως μου σφάξανε τη λεύκα μου! Και καλά. Η λεύκα θα ξαναμεγαλώσει, αλλά τον κήπο, άμα τον έπαιρνε άλλος, πάει! Πέταξε το πουλάκι! Γι' αυτό κι εγώ, τον πήρα!

Καλά! Μη ζηλεύετε! Ακούστε ντε παρακάτω... Δεν είμαι τόσο εγωίστρια.
Σ' αυτόν τον κήπο, γύρω γύρω, φύτεψα αναρριχόμενες τριανταφυλλιές κόκκινες και άσπρες αρωματικές. Φύτεψα γιασεμιά, ορτανσίες, καμέλιες, ότι αντέχει στο Πήλιο, γιατί δεν βρέχει και θα διψάσουμε κι εμείς, πόσο μάλλον τα λουλούδια!

Ναι, έχω κι ένα παρτέρι με άγρια κυκλάμινα. Και ροζ και άσπρα. Να μη ξεχνιόμαστε!

Έκανα ένα ισόγειο σπίτι με υπόγειο. Είπαμε, απαγορεύεται το χτίσιμο καθ' ύψος, λόγω της θέας. Τι θα βλέπουν τα παιδιά μου απ' τα μπαλκόνια τους; Τοίχους; Στο υπόγειο που λέτε, έχει πολλά υπνοδωμάτια και πάνω είναι καφετέρια και ταβέρνα. Έχει θέα το Χορευτό, πολλά λουλούδια, παγκάκια, κούνιες τσουλήθρες για τα παιδιά. Ξέχασα. Έχω κι ένα μεγάλο συντριβάνι πολύ όμορφο! Ανάμεσα από ένα μεγάλο βράχο, ξεπηδάει νεράκι...

Πήρα και δυο πούλμαν εκδρομικά. Ένα για την Αθήνα, ένα για την Θεσσαλονίκη. Όταν προκύπτει τα στέλνω και σε άλλες πόλεις. Φέρνω τζάμπα από κει συγγραφείς, ποιητές, μπλογκερς, φτωχούς, νέους , γέρους, ερωτευμένους, άνεργους και τους φιλοξενώ στον κήπο της Μάννας. Τους "αμολάω" στις πράσινες θάλασσές μας, στα μπλε δάση μας και τους λέω αναπνεύστε οξυγόνο, αυτή είναι ζωή! Εννοείται ότι τρώνε τζάμπα, κοιμούνται τζάμπα, τους δίνω και μερικές χιλιάδες Ευρώ φεύγοντας για χαρτζηλίκι. Τι νομίζατε;

Και μετά.... κοιμήθηκα!
Έκανα κι άλλα, γιατί ήταν πολλά τα λεφτά! Ίσως σας τα πω άλλη νύχτα.

Πάει για ύπνο η Κατερίνα, γιατί αν πει κι άλλα, θα σας ξυπνήσει όλους!

Καλό σας ξημέρωμα και να έχετε μια υπέροχη μέρα!




2 σχόλια:

  1. Είσαι υπέροχη!
    Κι αν ποτέ γίνεις πλούσια,μακάρι να παραμείνεις έτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δημοσθένη μου, αλλάζει ο άνθρωπος;
    "Τον αράπη κι αν τον πλένεις, το σαπούνι σου χαλάς!" Έτσι δεν λένε;
    Λατρεύω τους έγχρωμους! Μην παρεξηγηθώ για την παροιμία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή